Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2004-09-08, 00:06
Bannlyst
Förlåt såååååååå jävla mycket då!!!...

Tänkte bjuda Farsan på hockey (vilket jag gjorde) och behövde råd, då jag inte bor i Sverige...

Tillsägelse och fel rubriksättning, okay!...

Du rätta mig???...Skall inte en 'Super-Moderator' kunna stava ???...

Fjant säger jag...

Varna, banna gör vad Du vill / kan...Mitt liv är mer än FB....

http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=147806

Tillsägelse MY ARSE!!!...Pajas!!!...
2004-09-08, 00:07
Medlem
Namblas avatar
Jag gillar inte heller LT men va fan. Skicka henne ett PM istället!
2004-09-08, 00:10
Medlem
Goblins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Förlåt såååååååå jävla mycket då!!!...

Tänkte bjuda Farsan på hockey (vilket jag gjorde) och behövde råd, då jag inte bor i Sverige...

Tillsägelse och fel rubriksättning, okay!...

Du rätta mig???...Skall inte en 'Super-Moderator' kunna stava ???...

Fjant säger jag...

Varna, banna gör vad Du vill / kan...Mitt liv är mer än FB....

http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=147806

Tillsägelse MY ARSE!!!...Pajas!!!...

Trist om du drar iaf.
2004-09-08, 00:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nambla
Jag gillar inte heller LT men va fan. Skicka henne ett PM istället!

Jojo, visst kan man göra det och få tillbaks:

Nur är dets sår stt att jak sjalkjk förkllara att - vit på på FB inttte tolerererar intre kööp occh säälljj plus fell rubrilsäättintgning..
2004-09-08, 00:13
Medlem
Lutass avatar
Fortsättning följer i den spännande såpan "Flashback".
2004-09-08, 00:16
Medlem
ReNus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av edberg
Jojo, visst kan man göra det och få tillbaks:

Nur är dets sår stt att jak sjalkjk förkllara att - vit på på FB inttte tolerererar intre kööp occh säälljj plus fell rubrilsäättintgning..

2004-09-08, 00:17
Medlem
LadyTieras avatar
Du vinner inget på att håna min dyslexi.

Faktum är att det var du som felade i detta, du har tillräcklig erfarenhet för att posta i rätt forum och dessutom sätta en korrekt rubrik. Vi har den senaste tiden upplyst om att trådar kan komma att bli bortplockade alt raderade om ni inte sätter en informativ/korrekt rubrik.
2004-09-08, 00:21
Medlem
Tippi Hedrens avatar
I den här tråden finns en diskussion om just den tråd som är aktuell:

http://forum.flashback.info/scandinavia/showthread.php?t=147911

Och ett bra svar på varför det måste vara på det viset finns också där, tex detta inlägg:

http://forum.flashback.info/scandinavia/showpost.php?p=1316898&postcount=8
2004-09-08, 00:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Du vinner inget på att håna min dyslexi.

Faktum är att det var du som felade i detta, du har tillräcklig erfarenhet för att posta i rätt forum och dessutom sätta en korrekt rubrik. Vi har den senaste tiden upplyst om att trådar kan komma att bli bortplockade alt raderade om ni inte sätter en informativ/korrekt rubrik.

Första inlägget jag sett då Du stavat alla rätt...

Så Mrs. Perfect, vilket forum skulle jag ha postat i...?

När det kommer rubriksättning kan jag hålla med, men jag misstänkte att det skulle bli så här ändå...
2004-09-08, 00:26
Medlem
Alezmans avatar
Har du dyslexi?

Är det något som du har undersökt eller är det en diagnos du gett dig själv i form av verkligshetflykt för misstag du gör?

Verkar inte som du har dyslexi i mina ögon. Har en nära vän som gick i min klass i 6 år. I _6år_ hade han en hjälplärare med honom hela tiden. Han var den som pluggade och gjorde läxor helhjärtat. Man kunde se honom svettas när orden han försökte läsa så tappert blandades ihop till en konstig soppa i huvudet.

Vidrigt och se dig kalla dig dyslektiker i och med att du har andra välskrivna inlägg. Tror inte ens att en dyslektiker kan komma att bli en moderator på ett diskussion & debattforum, ligger inte inte i naturen att man blir det.
Bara för du inte skriver akademiskt så skyll inte på dyslexi.

Och.

Du behöver ju fan inte låsa hans tråd. Den tråden var precis STRÅLANDE i mina ögon. Det är sånna trådar, och sån vägledelse han skulle få, som har gjort 'underground' forumet flashback till vad det är.
2004-09-08, 00:28
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alezman
Har du dyslexi?

Är det något som du har undersökt eller är det en diagnos du gett dig själv i form av verkligshetflykt för misstag du gör?

Verkar inte som du har dyslexi i mina ögon. Har en nära vän som gick i min klass i 6 år. I _6år_ hade han en hjälplärare med honom hela tiden. Han var den som pluggade och gjorde läxor helhjärtat. Man kunde se honom svettas när orden han försökte läsa så tappert blandades ihop till en konstig soppa i huvudet.

Vidrigt och se dig kalla dig dyslektiker i och med att du har andra välskrivna inlägg. Tror inte ens att en dyslektiker kan komma att bli en moderator på ett diskussion & debattforum, ligger inte inte i naturen att man blir det.
Bara för du inte skriver akademiskt så skyll inte på dyslexi.

Idiotiskt inlägg. Jag har svårt för LT ibland men det där var fan lågt...
Buhuu..stackars din kompis.

/CW
2004-09-08, 00:29
Medlem
Alezmans avatar
Hmm. Jag kritiserade inte min kompis. Menade på att min kompis är det som har riktigt svårt med den biten, inte LT.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in