Citat:
Ursprungligen postat av Alezman
Har du dyslexi?
Är det något som du har undersökt eller är det en diagnos du gett dig själv i form av verkligshetflykt för misstag du gör?
Verkar inte som du har dyslexi i mina ögon. Har en nära vän som gick i min klass i 6 år. I _6år_ hade han en hjälplärare med honom hela tiden. Han var den som pluggade och gjorde läxor helhjärtat. Man kunde se honom svettas när orden han försökte läsa så tappert blandades ihop till en konstig soppa i huvudet.
Vidrigt och se dig kalla dig dyslektiker i och med att du har andra välskrivna inlägg. Tror inte ens att en dyslektiker kan komma att bli en moderator på ett diskussion & debattforum, ligger inte inte i naturen att man blir det.
Bara för du inte skriver akademiskt så skyll inte på dyslexi.
Och.
Du behöver ju fan inte låsa hans tråd. Den tråden var precis STRÅLANDE i mina ögon. Det är sånna trådar, och sån vägledelse han skulle få, som har gjort 'underground' forumet flashback till vad det är.
Jag har dyslexi, min farmor har dyslxi, min pappa har dyslexi och min lillebror har mycket grav dyslexi. den är både diagnosticerad och dokumenterad i alla fallen.
dyslexi yttrar sig på olika sätt, jag har problem med att skriva och stava, inte med att läsa, den är också olika allvarlig och personer har olika lätt för att hantera den,
min dyslexi har jag tränat bort till stor del och kan under koncentration i det större eliminera den.
och ang att inte bli moderator så har jag haft en moderatorkollega med samma "defekt", vad kallar du det? är hon också vidrig?