2011-03-08, 17:36
Medlem
Hej!

Nu är det såhär att min bärbara dator startar inte helt. Den startar upp och börjar laddar, men precis innan man ska logga in på sin användare, när det står laddar, så kommer det upp felmeddelande. JAg har testat att starta datorn i felsäkert läge och det funkade. Vad kan vara felet?
Citera
2011-03-08, 19:00
Medlem
Rsovles avatar
Om du nu får ett felmeddelande så kan du väll vara så snäll att skriva vad det står? Blir väldigt mycket enklare för oss att hjälpa dig då!
Citera
2011-03-08, 19:14
Medlem
oj förlåt

Såhär står det:

"Microsoft Visual C++ Runtime Library

This application has requested the runtime to terminate it in an unusual way. Please contact the support team for more information"
Citera
2011-03-09, 14:16
Medlem
Hjälp snälla!
Citera
2011-03-09, 14:37
Medlem
Janne-Taikons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kowsen
oj förlåt

Såhär står det:

Microsoft Visual C++ Runtime Library

Har du testat att googla ovanstående felmeddelande?

Istället för att sitta och vänta ett helt dygn på att få hjälp så kan det vara värt att försöka ta reda på något alldeles själv, Internet bits inte
Citera
2011-03-09, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Janne-Taikon
Har du testat att googla ovanstående felmeddelande?

Istället för att sitta och vänta ett helt dygn på att få hjälp så kan det vara värt att försöka ta reda på något alldeles själv, Internet bits inte

Dock så är den länken du länkade inte samma felmeddelande som jag fick
Och jag har googlat, men finns inget som hjälper mig och har inte orkat läsa igenom så noga då det står på engelska.
Citera
2011-03-09, 15:08
Medlem
Drapåtrissors avatar
Om du nu kan starta datorn i felsäkert läge så prova med en systemåterställning om möjligt. Eller om du har en cd så sätt i och välj reparera.
Citera
2011-03-09, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drapåtrissor
Om du nu kan starta datorn i felsäkert läge så prova med en systemåterställning om möjligt. Eller om du har en cd så sätt i och välj reparera.

Okej ska test tack!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in