2011-03-08, 11:38
Medlem
Såna som finns på resturanger och liknande! Jag har spelat lite och kommit fram till att om man satsar på grodjakten 3,5kr på en rad och 1,5kr på en annan rad så ger det mest vinst ? Eller är det bara jag som inbillar mig ? Och kom gärna med förslag på hur ni spelar och vilka spel!
Citera
2011-03-08, 11:52
Medlem
Intressantidiots avatar
Jag tror det är inbillning. Finns inget system på Jack Vegas vad jag tror.
Citera
2011-03-08, 13:31
Medlem
Speedkillahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemmamatch
Såna som finns på resturanger och liknande! Jag har spelat lite och kommit fram till att om man satsar på grodjakten 3,5kr på en rad och 1,5kr på en annan rad så ger det mest vinst ? Eller är det bara jag som inbillar mig ? Och kom gärna med förslag på hur ni spelar och vilka spel!

Haha du inbillar dig grovt maskin som maskin finns verkligen inget system till det du hade bara tur som vann så som du satsade tro mig har torskat så mycket på dom att jag nästan trodde att maskinen tog mina fingeravtryck och visste vem jag var och trodde att den aldrig typ ville ge mig vinst så mycket flippade jag på dom

Så svar nej finns inget system !
Citera
2011-03-08, 18:12
Medlem
Jag spelade idag i några timmar, jag gick 2700kr plus! Fast det är ju olika vilket spel man spelar ? för man ser ju verkligen skillnader på vinster från olika spelen
Citera
2011-03-09, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Speedkillah
Haha du inbillar dig grovt maskin som maskin finns verkligen inget system till det du hade bara tur som vann så som du satsade tro mig har torskat så mycket på dom att jag nästan trodde att maskinen tog mina fingeravtryck och visste vem jag var och trodde att den aldrig typ ville ge mig vinst så mycket flippade jag på dom

Så svar nej finns inget system !

Hahahaha så har jag också tänkt
Slutade spela på dem jävla maskinerna till slut, det är ren skit.
Citera
2011-03-12, 20:20
Bannlyst
Det finns inga system på automaterna , du förlorar mer än vad du vinner.
Det är småpengar man vinner fast man kan spela i flera dagar i sträck.
Citera
2011-03-14, 12:37
Medlem
Finns det sämre spelautomater än svenskaspels skit?

De verkar ha fastnat i tidigt 90 tal, automaterna är tråkiga, har få spel, spelen i sig själv är blask och det finns ingen ordentlig jackpot att få.

Finns, om man söker utanför barer osv där de serverar sprit, betydligt bättre spelautomater med höga jackpots.

Att svenskaspels automater fortfarande spelas är helt sinnesjukt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in