• 1
  • 2
2011-09-29, 11:18
Medlem
VPKs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntonS
Vi har använt Rebtel i ett par år nu och det har fungerat mycket bra för oss. Priserna till fasta telefoner i utlandet är bra. Jag tycker dock att mobilsamtal är onödigt dyra, men säkert billigare än de flesta andra aktörer.

De har också en lösning där man vid utlandssamtal endast betalar för två lokala samtal, ett i Sverige och ett i mottagarlandet. Det gäller också vid mobilsamtal.

Ok, mobilsamtalen dit jag ringer kostar lika mycket som lokalsamtal men det är ju ifrån land till land.
Citera
2011-09-29, 12:15
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VPK
Ok, mobilsamtalen dit jag ringer kostar lika mycket som lokalsamtal men det är ju ifrån land till land.

Ursäkta, men nu förstod jag dig inte.
Citera
2011-10-04, 13:54
Medlem
VPKs avatar
Citat:
Ursäkta, men nu förstod jag dig inte.

Att ringa till USA kostar 1.5 cent i minuten både till landlina och mobiltelefon.
Citera
2011-10-04, 15:49
Medlem
AntonSs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VPK
Att ringa till USA kostar 1.5 cent i minuten både till landlina och mobiltelefon.

Då behöver du ju ingen speciell extratjänst om du ringer så billigt till USA. Är det Eurocent du menar?
Citera
2011-10-12, 19:25
Medlem
VPKs avatar
Citat:
Då behöver du ju ingen speciell extratjänst om du ringer så billigt till USA. Är det Eurocent du menar?

Med Rebtel menar jag då så klart. Ledsen att jag inte var tydlig om det. Nej $$$ cents.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in