2011-03-07, 18:09
Medlem
svampinfektions avatar
Det har inte skrivits många trådar om den vita mannen. Vanligtvis låter man den vita mannen stå som symbol för den civiliserade människan, men ack har man fel! Och jag ska bevisa det.

Den Svenska Mannen har ett någorlunda stort problem som drabbar honom i den civiliserade värld han plötsligt hittat sig själv i: illusioner av påhittad storhet har drabbat hans mindre utvecklade hjärna och han är fast bestämd av att han är bättre och större än alla andra.

Det är en sorglig biprodukt av indoktrinerad sanning, och jag är fast besluten av att bevisa motsatsen till den sjuka Vita Mannen.

Fysikaliskt finns det ett stort antal skillnader mellan Svensken och majoriteten av den gul/brunfärgade befolkningen av jorden (som för övrigt bevisligen måste vara människans riktiga hudfärg då majoriteten av människan bor i dessa områden) och förutom hudfärgen, som den vita mannen har inskaffat genom något som kallas melanin, har den vita mannen tydlig rödvit hudfärg, som pga mannens ytliga svaga blodkärl, ger honom en färg inte olikt från en omogen tomat. Hans hår är blont, tunt och dras lätt av, ögonen är alltid blåa, förmodligen för att lättare smälta in i dess hemlands blåa himmel. Eftersom huden är så pass tunn och skör att den låter mannens ytliga blodkärl tränga sin förbi är han också väldigt svag och blir lätt skadad. Små läppar, små skallben och minimal muskelvävnad gör honom också helt enkelt till en svagare människa.

Psykiskt är svensken/den Vita Mannen väldigt svag: han hanterar problem - både personliga och allmänna - utan en analytisk förmåga. Dvs t.ex. vid nutidens "invandrarproblem," där svensken lätt tror att ett plus ett är lika med tre och skippar uppenbara tydliga problem som att kriminalitet kanske har med segregation att göra, eller att ett lands politik inte faller ihop när människor flyttar in (tvärt om, det är bevisat! Kolla på staterna!) Svensken har också en av den högsta självmordsstatistiken i världen och som sidan visar, dör mer vitare och vitare människor av egna händer än i t.ex MENA-länder, till och med kvinnor tar sitt liv oftare i Sverige än många länder i resten av Europa och låt mig inte börja på ungdomar!

Sexuellt kan inte svensken eller den vita heller riktigt lyckas, och för att den Vita Mannen i allmänhet är väldigt mycket mindre i population än brunfärgade eller gulfärgade människor, kan man lätt dra slutsatsen att rent biologiskt har den Vita Mannen misslyckats.

Min teori och vårt diskussions ämne går såhär:

Eftersom svensken/den Vita Mannen fysiskt, sexuellt och psykiskt har misslyckats och biologiskt är både utrotningshotat och mycket väl förtjänar det, varför finns den i den civiliserade delen av världen? Jo, hypotesen är att denna typen av människa har av ren tillfällighet har blivit (miss)placerad i en del av världen som rent geologiskt och geografiskt har lyckats undvika faror och andra samhällsinriktade problem med lätthet, och är därför olikt andra länder mycket längre fram. Kollar vi längre bak i tiden ser vi att t.ex araberna var en av de mest framgångsrika folket i världen, och svensken var...ja, upptagna med annat, och att till exempel egyptierna var en av de största folket i världen. Ottomanska imperiet, mongolerna, makedonerna, grekerna. Svensken och resten av Europa var då i ett sketligt skick, och för att krig och problem skapar en förändrad värld, med nya härskare och nya möjligheter, fick en svagare och fulare ras chansen att lysa. Den Civiliserade svenken och den Vita mannen var född.

Idéen om att svensken och den Vita Mannen skulle vara större, mer civiliserad, mer intelligent, vackrare och skönare etc, är en uppenbar illusion. På samma sätt som rasisten påstår att negern tror att han är lika intelligent, tror den Vita att han är lika integrerad som alla andra: resten av världen - dvs majoriteten av världen! - skrattar enbart åt honom. Så som Nord Koreanen tror att att hela världen ser upp till honom, medan det snarare är så att vi alla tycker att de är väldigt konstiga som är så disillusionerade.

Den Vita Mannen är korkad, dum, ful och är en döende ras; den Svarta Mannen, Indiern, Medelöstern och Asien är framtiden - den utvecklade människan, den som tack vare dumma svenskar som tror att invandring är något nytt, (och som tydligen inte förstår hur fan de kom hit från början) skrattar och ler åt lilla neutrala Sverige! Diskussionen är denna teorin.

VIVE LE RESISTANCE!

// Svampinfektion
Citera
2011-03-07, 18:20
Bannlyst
Vit, 196cm / 93kg, mycket stark psykiskt och varken blåa ögon eller blont hår, din teori håller ej.
Citera
2011-03-07, 18:23
Moderator
skunkensunes avatar
//Det finns redan en tråd som heter "Svensken sådan är han". Men vi provar att låta den här tråden leva då den kan diskutera den "vita mannen" i ett större perspektiv. Därmed är alltså allt annat än diskussioner om hur den vita mannen är OT och kommer raderas samt möjligtvis resultera i tillsägelser.

mod
Citera
2011-03-07, 18:25
Medlem
svampinfektions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skunkensune
//Det finns redan en tråd som heter "Svensken sådan är han". Men vi provar att låta den här tråden leva då den kan diskutera den "vita mannen" i ett större perspektiv. Därmed är alltså allt annat än diskussioner om hur den vita mannen är OT och kommer raderas samt möjligtvis resultera i tillsägelser.

mod

Intressant, då kan man ju alltid diskutera ämnet seriöst, och min trådstart kanske öppnar folks sinnen lite.

Hur är svensken egentligen då? Auktoriteter som moddar brukar locka lite folk.
Citera
2011-03-07, 18:30
Medlem
Skitonds avatar
Det där är inte fakta, det där är bara kryddat lite på de svaga sidorna som finns hos vissa Européer. Om man skulle analysera alla raser i världen med den trångsynthet som du verkar insitta så skulle väl orangutanger vara överlägsna varenda jävel på jorden då de är helt suveräna vad beträffar sexualitet, psyke och fysik. Intelligens, moral, uppfinningsrikedom, nytänkande och samarbetsförmåga är det som gör oss till en bra ras. De egenskaper du ser på är de som utgör en bra art.
Citera
2011-03-07, 18:31
Medlem
teflonpannan69s avatar
Du känns som en riktig antagonist, gentemot flashback-protagonister (''realisterna''). Känns omväxlande att se en tråd som handlar om hur korkade, dumma och misslyckade vi svenskar är, istället för om
''blattarna'' och somalierna.

Ni flashback-protagonister som tycker att tråden är löjlig, borde i fortsättningen inte bidra positivt till/ skapa ''Somaliern, sådan är han'' eller ''Varför luktar somalier så illa'' trådar.

Denna tråd och många andra (motsatta trådar) är ett sigill på kvalitén på många av diskussionerna i I&I.
Citera
2011-03-07, 18:35
Medlem
Den vita rasen är guds gåva till jorden, medan negrer osv är utvecklade apor. Juden är djävulens barn på jorden och de för ständigt krig mot den vita mannen. Är du jude?
Citera
2011-03-07, 18:39
Medlem
Och har har vi rasbiologen. Ack vad ovanlig och rasistisk han är

Edit: Får jag tillägga att du snackar en massa skit
Senast redigerad av Grivian 2011-03-07 kl. 18:41.
Citera
2011-03-07, 18:47
Bannlyst
Sverige har inte ALLS hög självmordsstatistik, det är en envis myt som odlas av idioter som inte har fakta.

Just nu leder Litauen...Sverige 26:e plats http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_suicide_rate
Citera
2011-03-07, 18:47
Medlem
svampinfektions avatar
Det är oundvikligt att arga människor kommer att läsa detta, mer oundvikligt att någon annan kommer som förstår den kommer att gilla det: men det har inte med saken att göra. Stort minus för alla dubbelmoral-backare som inte har har annat att säga på integration och invandringsforumet än lös baserad fakta som hjälper till att generalisera, precis som trådstarten har gjort här.

OnT:

Ingen har fortfarande gett mig ett övertygande argument till varför jag har fel. Jag har gett er källor, jag ha berättat hur vissa enskilda människors handlingar VISST kan definiera en hel ras av människor, jag har gjort allt detta och allt ni kan ge mig är att jag är efterbliven? Komigen debattörer, jag har mött er innan, jag väntar.

Citat:
Ursprungligen postat av Stoi!
Sverige har inte ALLS hög självmordsstatistik, det är en envis myt som odlas av idioter som inte har fakta.

Just nu leder Litauen...Sverige 26:e plats http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_countries_by_suicide_rate

Jag gav dig en väldigt pålitlig källa, kolla igenom den en stund, och se på hur enbart VITA länder ligger längst upp, och det är vid män. Kvinnor begår självmord mycket oftare än män (uppenbarligen) och femton åringar med. Sverige är väldigt högt uppe där. Wikipedia är ingen källa.
Citera
2011-03-07, 18:54
Medlem
Skogsvattes avatar
Väntar ihärdigt på källor till dina påståenden och djupare spekulationer till varför vita civilisationer lyckats betydligt bättre än sina icke-vita diton. Angående självmordsstatistiken finns det uppenbart logiska förklaringar till varför självsmordsstatistiken varierar i olika delar av världen. Läs gärna Durkheims forskning på området - till ditt förtret ligger inte självmord kodat i generna.
Citera
2011-03-07, 18:57
Medlem
Erk Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunkett
Vit, 196cm / 93kg, mycket stark psykiskt och varken blåa ögon eller blont hår, din teori håller ej.

Håller med själv är jag nätt 1.90 vägde mellan 83-88 kg kring värnplikten (nuväger jag lite mer )
hår mörkbrunt nästan svart,fast ingen blåton i det.
gröna ögon eller som det kallas melerade ..
vistas jag i solen mycket blir jag lätt brun,men brukar undvika det helst för att inte bränna mig initialt..
och jag har svenskt ursprung så långt kyrkböckerna går..
relativt starkt psyke ,teknisk hyfsat utbildad hyfsad lön.
riktig militärutbildning
under uppväxten hade jag som hobby att läsa så jag har läst tusentals böcker ,både religiösa politiska och skönlitteratur..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in