2011-03-08, 01:05
Medlem
Knivupplopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raventon
Du menar svennebanan som hänger på fb? Nja...

Jag menar vanliga nationalister som finns överallt, för övrigt hänger inte så många "svennebananer" på fb förutom möjligtvis du som målar upp folk som läser fria tider och PI som "rasister".
Citera
2011-03-08, 01:06
Medlem
rusmags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falafel12
Spela inte över nu med ditt svennebögeri, hahahahha jävla tönt som kåtas upp utav bögiga dikter om hur blonda å bleka ni var, hahahahaha fan vad kul att läsa, skäms du inte? Jävla bekräftelsebehovshorunge, klart man fattar att ni är blonda, ni blir inte bättre för det. Dessutom är de flesta svenskar inte blonda som du vill få det att framstå. Horunge, hahahahahaha.

Inte för att jag sällar mig automatiskt i rasismens ledband....
Men varför måste man kalla någon för "horunge" hur som helst?
Jag håller med om att det finns hur många "halv"rasistiska dikter och visor, eller njae..
Man kan kanske tolka det som rasistiskt...Äsch..
Men åter till varför detta kastande av glåpord?
Är det för att du inte har mer att säga?
Tycker det är barnsligt i allafall...
Citera
2011-03-08, 01:06
Medlem
KillForSatans avatar
Citat:
Spela inte över nu med ditt svennebögeri, hahahahha jävla tönt som kåtas upp utav bögiga dikter om hur blonda å bleka ni var, hahahahaha fan vad kul att läsa, skäms du inte? Jävla bekräftelsebehovshorunge, klart man fattar att ni är blonda, ni blir inte bättre för det. Dessutom är de flesta svenskar inte blonda som du vill få det att framstå. Horunge, hahahahahaha.
Du tycker alltså att svensk skaldekonst och poesi är något dåligt? Det säger ganska mycket om vilken sorts undermänniska du är
Citera
2011-03-08, 01:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av KillForSatan
Du tycker alltså att svensk skaldekonst och poesi är något dåligt? Det säger ganska mycket om vilken sorts undermänniska du är
Att man vill analysera svensken genom att citera nån 1700-tals fag som extremt bögigt beskriver hur kåt han är i svensken för att han är blond (som om det vore en bra egenskap? det är bara en ytlig grej) är rätt lame, skrattretande att man vill se det som en merit. Kanske för att svensken annars rent historiskt inte bidragit med mycket...
Citera
2011-03-08, 01:12
Medlem
new-eurochilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampinfektion
Det har inte skrivits många trådar om den vita mannen. Vanligtvis låter man den vita mannen stå som symbol för den civiliserade människan, men ack har man fel! Och jag ska bevisa det.

Den Svenska Mannen har ett någorlunda stort problem som drabbar honom i den civiliserade värld han plötsligt hittat sig själv i: illusioner av påhittad storhet har drabbat hans mindre utvecklade hjärna och han är fast bestämd av att han är bättre och större än alla andra.

Det är en sorglig biprodukt av indoktrinerad sanning, och jag är fast besluten av att bevisa motsatsen till den sjuka Vita Mannen.

Fysikaliskt finns det ett stort antal skillnader mellan Svensken och majoriteten av den gul/brunfärgade befolkningen av jorden (som för övrigt bevisligen måste vara människans riktiga hudfärg då majoriteten av människan bor i dessa områden) och förutom hudfärgen, som den vita mannen har inskaffat genom något som kallas melanin, har den vita mannen tydlig rödvit hudfärg, som pga mannens ytliga svaga blodkärl, ger honom en färg inte olikt från en omogen tomat. Hans hår är blont, tunt och dras lätt av, ögonen är alltid blåa, förmodligen för att lättare smälta in i dess hemlands blåa himmel. Eftersom huden är så pass tunn och skör att den låter mannens ytliga blodkärl tränga sin förbi är han också väldigt svag och blir lätt skadad. Små läppar, små skallben och minimal muskelvävnad gör honom också helt enkelt till en svagare människa.

Psykiskt är svensken/den Vita Mannen väldigt svag: han hanterar problem - både personliga och allmänna - utan en analytisk förmåga. Dvs t.ex. vid nutidens "invandrarproblem," där svensken lätt tror att ett plus ett är lika med tre och skippar uppenbara tydliga problem som att kriminalitet kanske har med segregation att göra, eller att ett lands politik inte faller ihop när människor flyttar in (tvärt om, det är bevisat! Kolla på staterna!) Svensken har också en av den högsta självmordsstatistiken i världen och som sidan visar, dör mer vitare och vitare människor av egna händer än i t.ex MENA-länder, till och med kvinnor tar sitt liv oftare i Sverige än många länder i resten av Europa och låt mig inte börja på ungdomar!

Sexuellt kan inte svensken eller den vita heller riktigt lyckas, och för att den Vita Mannen i allmänhet är väldigt mycket mindre i population än brunfärgade eller gulfärgade människor, kan man lätt dra slutsatsen att rent biologiskt har den Vita Mannen misslyckats.

Min teori och vårt diskussions ämne går såhär:

Eftersom svensken/den Vita Mannen fysiskt, sexuellt och psykiskt har misslyckats och biologiskt är både utrotningshotat och mycket väl förtjänar det, varför finns den i den civiliserade delen av världen? Jo, hypotesen är att denna typen av människa har av ren tillfällighet har blivit (miss)placerad i en del av världen som rent geologiskt och geografiskt har lyckats undvika faror och andra samhällsinriktade problem med lätthet, och är därför olikt andra länder mycket längre fram. Kollar vi längre bak i tiden ser vi att t.ex araberna var en av de mest framgångsrika folket i världen, och svensken var...ja, upptagna med annat, och att till exempel egyptierna var en av de största folket i världen. Ottomanska imperiet, mongolerna, makedonerna, grekerna. Svensken och resten av Europa var då i ett sketligt skick, och för att krig och problem skapar en förändrad värld, med nya härskare och nya möjligheter, fick en svagare och fulare ras chansen att lysa. Den Civiliserade svenken och den Vita mannen var född.

Idéen om att svensken och den Vita Mannen skulle vara större, mer civiliserad, mer intelligent, vackrare och skönare etc, är en uppenbar illusion. På samma sätt som rasisten påstår att negern tror att han är lika intelligent, tror den Vita att han är lika integrerad som alla andra: resten av världen - dvs majoriteten av världen! - skrattar enbart åt honom. Så som Nord Koreanen tror att att hela världen ser upp till honom, medan det snarare är så att vi alla tycker att de är väldigt konstiga som är så disillusionerade.

Den Vita Mannen är korkad, dum, ful och är en döende ras; den Svarta Mannen, Indiern, Medelöstern och Asien är framtiden - den utvecklade människan, den som tack vare dumma svenskar som tror att invandring är något nytt, (och som tydligen inte förstår hur fan de kom hit från början) skrattar och ler åt lilla neutrala Sverige! Diskussionen är denna teorin.

VIVE LE RESISTANCE!

// Svampinfektion

Jag är jude, räknas jag som vit eller "Medelöstern" (Vilket jag fann intressant, google translate?)
Citera
2011-03-08, 01:13
Medlem
tältpinnes avatar
Citat:
Att man vill analysera svensken genom att citera nån 1700-tals fag som extremt bögigt beskriver hur kåt han är i svensken för att han är blond (som om det vore en bra egenskap? det är bara en ytlig grej) är rätt lame, skrattretande att man vill se det som en merit. Kanske för att svensken annars rent historiskt inte bidragit med mycket...

Tänker du på samma sätt om gamla hymner och historieskildringar från ditt hemland som du flytt och lämnat åt sitt öde?
Citera
2011-03-08, 01:14
Medlem
rusmags avatar
Citat:

Vad är det för fel med att vara homosexuell?
Ska det vara någon form av glåpord i dagens moderna samhälle?
Är inte Svensk själv, inte blond osv. btw...
Som jag sa tidigare, varför kalla folk för "horunge" m.m.?
Tar man verkligen illa vid sig av sådant, eller är du bara fåordig, och ordförrådet tryter?
Citera
2011-03-08, 01:15
Medlem
new-eurochilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av new-eurochild
Jag är jude, räknas jag som vit eller "Medelöstern" (Vilket jag fann intressant, google translate?)

Citat:
Du ser vit ut samt beter dig vitt men ingen vit vill ha dig. Typ.

Spännande teori, vad bygger du den på?
Citera
2011-03-08, 01:18
Medlem
Knivupplopps avatar
Citat:

Att du inte vet vem voltaire är säger ju en del om dig.

Egentligen kan man bara ta sammanfattningen från "Negern - sån är han" och sätta här och sedan konstatera att den vite mannen är mycket bättre på alla sätt och vis.

Var än den vite mannen satt sin fot så har civilisation uppstått. Den vite mannen arbetar hårt, den vite mannen har en självbevarelsedrift som saknas bland andra raser (läs arab och neger). Det är inte de vita nationalisterna som skriver här som ska bevisa att den vite mannen är generellt sätt bättre på alla sätt och vis, det är ni araber och negroider och annat löst folk här på flashback som ska bevisa att den vite mannen på något sätt är sämre än er.

Detta är såklart svårt att bevisa för er, då ni lever i någon slags förnekelse över ert eget ursprung och vad er art har presterat genom tiderna, samt att ni alltid försöker applicera white guilt på den vite mannen, men tyvärr funkar inte det på de etniskt medvetna debattörerna på flashback, men lycka till, och jag ser fram emot en gigantisk sammanfattning av tråden där det konstateras något konkret om den vite mannens underlägsenhet, självklart baserat på fakta då. Lycka till!
Citera
2011-03-08, 01:18
Medlem
rusmags avatar
Citat:

Hej!
Läste precis att du är "jude", kan du förklara (eller länka) till någon "bra" förklaring till varför Nazister hatar judar?
OK, det kanske lät skitkonstigt, det här inlägget, men jag förstår faktiskt inte mig på judehatet....
För att förtydliga: Jag är inte Nazist.
Citera
2011-03-08, 01:19
Medlem

"fysikaliskt" min benstomme (inte fett utan byggnad) är minst dubbelt så stor som arabers, kinesers och svartas.
i en "hand to hand combat" mellan en person av min storlek och en arabs/kines/... storlek (förutsatt att båda är samma person i huvudet, vi pratar enbart fysiken här) så skulle min storlek utan ansträngning vinna och med en ansträngning enkelt döda motståndaren.
jag har ingen aning hur du tänkte när du sa att svenskar har "minimal muskelvävnad"?

psykiskt
självmord är vanligt i alla I-länder, troligen för att människor inte lever från dag till dag som i arabvärlden, afrika osv.
skulle U-länderna vara lite mer civiliserade så skulle de också nå nivån där.

sexuellt
under medeltiden i arabvärlden så ansågs vi män från norr som "syndigt vackra"

sammanfattning: du kan suga mitt idiotiska huvud, det sitter mellan benen på mig och visst det kanske bara är hälften så stort som din hjärna, men som tur är så får det plats mer i mitt stora huvud som sitter på toppen av min kropp, en halv meter över ditt.
stor kropp --> större huvud --> mer intelligens
Citera
2011-03-08, 01:21
Medlem
Caine.Atrebatums avatar
Citat:

Extrema radikalnationalister anser att du som jude enbart är vit rent ytligt - men själsligt är du så icke-vit man kan bli. Typ så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in