• 3
  • 4
2011-04-14, 00:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klasklätter
Haha pajjas det kommer inte hända dig ett dugg. lägg pungen över ditt namn bara så slipper du synas.

En annan anledning till att jag inte lägger upp den är för att jag inte har någon lust att scanna in ~15 sidor som inte ens berättar nått om händelseförloppet eller den misstänkta gärningsmannen. Vill folk läsa så hänvisar jag till polisen, men jag är beredd att lägga ut en bild som bevisar att det faktiskt skedde en våldtäkt då det finns många skeptiker i tråden.
Citera
2011-04-14, 01:52
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JHFNcrew
En annan anledning till att jag inte lägger upp den är för att jag inte har någon lust att scanna in ~15 sidor som inte ens berättar nått om händelseförloppet eller den misstänkta gärningsmannen. Vill folk läsa så hänvisar jag till polisen, men jag är beredd att lägga ut en bild som bevisar att det faktiskt skedde en våldtäkt då det finns många skeptiker i tråden.
Skeptikerna tror inte på att man tagit DNA prov på alla stoppade - dvs som tvångsåtgärd.

Detta har inte heller skett, eftersom det vore mot svensk lag. De kan ha stannat och kontrollerat personer, de kan också ha frågat om de frivilligt vill lämna DNA, men de kan inte ha tagit DNA mot någons vilja.
Citera
2011-04-14, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Skeptikerna tror inte på att man tagit DNA prov på alla stoppade - dvs som tvångsåtgärd.

Detta har inte heller skett, eftersom det vore mot svensk lag. De kan ha stannat och kontrollerat personer, de kan också ha frågat om de frivilligt vill lämna DNA, men de kan inte ha tagit DNA mot någons vilja.

Jag har inte påstått att det skett mot deras vilja.
Citera
2011-04-14, 20:17
Avstängd
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JHFNcrew
Jag har inte påstått att det skett mot deras vilja.
Nej, inte du - men intrycket som man får i början av tråden är att det skulle vara frågan om en tvångsåtgärd. Det kan det inte ha varit.
Citera
2013-02-18, 09:36
Medlem
Majgulls avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article16251629.ab

Gärningsmannen fångades på övervakningsfilm. Han drog in henne i hytten, våldtog henne och lämnade sen platsen. Och nog är det en invandrarkille alltid, det ser man ju.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in