• 1
  • 2
2011-03-07, 10:13
Medlem
Någon som vet något om detta?

http://www.unt.se/uppsala/kvinnor-sa...t-1276277.aspx
Citera
2011-03-07, 10:24
Medlem
slugs-Ps avatar
Tyckte faktarutan som stog som en lite notering i liten text skulla vara huvudinehållet i tidningen, det andra var ju ingen vidare nyhet...

Eller var det den 16åriga tjejen allt handlade om?
Citera
2011-03-07, 11:10
Medlem
08.annas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lval66
Någon som vet något om detta?

http://www.unt.se/uppsala/kvinnor-sa...t-1276277.aspx

Och vad finns det mer att veta än det som står i denna tidning? Detta är egentligen en gammal "nyhet".
Ville du ha namn och adress?
Citera
2011-03-07, 17:26
Medlem
BlueStars avatar
Rubriken justerad och tråden skickad till rätt delforum.

Eskortservice och prostitution --> Aktuella brott och kriminalfall

/Mod
Citera
2011-03-07, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 08.anna
Och vad finns det mer att veta än det som står i denna tidning? Detta är egentligen en gammal "nyhet".
Ville du ha namn och adress?

Hemskt gärna adress och personnummer på samtliga kriminella sexköpare.
Citera
2011-03-07, 17:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Testa
Hemskt gärna adress och personnummer på samtliga kriminella sexköpare.

Jag hade gärna sett att identiteten på universitetshoran kom ut, det hade varit pikant och smaskigt. Nåja, man får väl hålla sig tills stämningsansökan finns att hämta ut.
Citera
2011-03-07, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HelmutKohl
Jag hade gärna sett att identiteten på universitetshoran kom ut, det hade varit pikant och smaskigt. Nåja, man får väl hålla sig tills stämningsansökan finns att hämta ut.

Varför vill du hänga ut tjejen? Hon har ju för fan inte begått något brott!
Citera
2011-03-07, 23:50
Medlem
Citat:
– Jag gillar att sälja sex och vill inte betraktas som ett offer, säger en av kvinnorna.
Citat:
Till det yttre verkar kvinnorna i härvan vara helt vanliga personer. En läser på universitetet, någon arbetar inom vårdsektorn.
– Jag har gjort det här på eget bevåg. Det har varit spännande och gett mig lättförtjänta pengar. Jag blir kränkt av tanken på att jag skulle betraktas som ett offer, säger en av dem.
Hon ser inget fel i det hon gjort och hävdar att ingen av de aktuella kvinnorna tagit skada av att ha sålt sex. Hon tycker att det borde vara lagligt att sälja sex och att det handlar om rätten att bestämma över sin kropp.
– Det här har bara skett i liten omfattning. Ibland har det bara varit någon gång i månaden för min egen del.
Och det här ska männen åtalas för medan de själva går fria?
Citera
2011-03-08, 00:22
Medlem
Ja. Lite namn på inblandade vore väl intressant. Både gällande köpare och säljare.
Citera
2011-03-08, 00:45
Medlem
Varför åtala nån överhuvudtaget om alla var med på det? hon säger ju själv att hon gillar att göra det, varför får hon inte göra vad hon vill med sin kropp? politiskt korrekt hyckleri...
Citera
2011-03-09, 08:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rafaelo
Varför åtala nån överhuvudtaget om alla var med på det? hon säger ju själv att hon gillar att göra det, varför får hon inte göra vad hon vill med sin kropp? politiskt korrekt hyckleri...

Lite Iran light över det hela.
Citera
2011-03-09, 08:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyrt
Lite Iran light över det hela.

Knappast. Vet du vad man vanligtvis brukar göra med sexbrottslingar, däribland kopplare och sexköpare, i Iran?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in