• 1
  • 2
2004-09-07, 01:57
Awaiting Email Confirmation
Nån som har sett eller läst nån kritik om denna film? Är den sevärd?

Inte för att jag bry mig, kommer se den ändå. För den innehåller en viss Alexandra Dahlström. Fan, hade glömt hur jävla het jag tyckte hon var i Fucking Åmål. Precis min typ, åtminstone i filmen. En kaxig liten råtta med ett jävligt speciellt, märkligt attraktivt utseende. Seriöst, henne hade jag fan betalat tvåtusen spänn för att få dra över, och det är mycket pengar för ett kräk som jag.
(P.S Egentligen är jag en väldigt snäll och känslig kille D.S)
Citera
2004-09-07, 07:59
Medlem
kasstkniws avatar
Tjena!

Aru, jag har sett trailern. Den var väl inte allt för lovande, men kommer säkert att hyllas i svensk media just för att vi måste stödja vår filmkultur. Och den där Dahlström, hon må ha varit het i Fucking Åmål, men nu. Nja, jag evt inte jag...
Citera
2004-09-07, 09:59
Medlem
Jaggers avatar
Vad jag har kunnat utdöma av trailerna så är det ännu en ny kacklande kalkon som dragit filmstöd för att förverkliga sina pubertala funderingar om tillhörighet och blaha ha ha. För övrigt bör Dahlströms skådespelarinsats i den här filmen begravas någonstans under Marianergraven. Så uselt... Läser hon på en teleprompter flickstackarn?
Citera
2005-01-20, 18:57
Medlem
Alexandra Dahlström är iaf väldigt söt. Fröken Sverige ligger på bordet jämte mig. Skall se den vid tillfälle.
Citera
2005-01-20, 19:39
Medlem
FireRaisers avatar
Tyckte filmen var rätt okej. Ganska skoj med veganerna.
Citera
2005-01-20, 19:42
Medlem
ja att folket i filmen är lustigt vore ju fel att förneka
Citera
2005-01-21, 00:26
Medlem
Inte helt oväntat så är Alexandra strålande i filmen!
Finns en del saker amn känner igen från sin ungdom fast det nu var några år sedan... En grej som är klassisk är när hon drar hem "toalett-killen" till sitt hus för att sedan direkt när de kommit in genom dörren avvisa honom. Killen är rutinerad och är påstridig och detta ger utdelning.

Se den!
Citera
2005-01-21, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jose_jones
Nån som har sett eller läst nån kritik om denna film? Är den sevärd?

Inte för att jag bry mig, kommer se den ändå. För den innehåller en viss Alexandra Dahlström. Fan, hade glömt hur jävla het jag tyckte hon var i Fucking Åmål. Precis min typ, åtminstone i filmen. En kaxig liten råtta med ett jävligt speciellt, märkligt attraktivt utseende. Seriöst, henne hade jag fan betalat tvåtusen spänn för att få dra över, och det är mycket pengar för ett kräk som jag.
(P.S Egentligen är jag en väldigt snäll och känslig kille D.S)
Hon måste vara en jävligt bra skådis, för så blyg och knepig hon va när hon va "DJ" i sen kväll med luuk, måste hon ju verkligen SPELA! gillar Fö åxå den stilen hon hade i fucking åmål på nått sätt.
Citera
2005-01-21, 09:00
Bannlyst
Vad fan är inte hon dvärg?? Fan vad äckligt kort hon är, usch absolut inte min typ..
Citera
2005-01-22, 00:27
Bannlyst
Fy fan vilken dålig film, med skådisar som får barnteatern att framstå som golden-globe vinnare. Ok att Alexandra är söt, men hon kör samma roll som i tidigare filmer (Fucking Åmål och Tomten är far till alla barnen), kort och kaxig...

Det enda som gjorde det lite roligt att se filmen var miljöerna, eftersom den filmas mestadels i Uddevalla, och jag bor ju där.

Betyg 1/5
Citera
2005-01-23, 22:18
Medlem
jORkas avatar
måste säga att det var längesen jag hörde så mycket krystade dialoger. usch, skräp är bara förnamnet.
Citera
2005-01-23, 22:48
Medlem
Hesekiels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganz
Vad fan är inte hon dvärg?? Fan vad äckligt kort hon är, usch absolut inte min typ..
Exakt vad jag tankte nar jag sag henne. Dvargdrag sa det stanker om det. Filmen i ovrigt var ingen hojdare aven om det fanns vissa komiska inslag. Sloseri med vardefull tid att se den.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in