2011-03-06, 15:34
Medlem
Pasiphaes avatar
Ngon som varit dr och kan sga hur det r? Har ftt fr mig att bara fr att det den ligger i en biograf s r maten torr och dyr... Men det kanske r frdomar?
Citera
2011-03-08, 12:13
Medlem
Kses avatar
Bda gngerna min flickvn varit dr och tit har hon blivit dlig eftert.

"Fool me once, shame on shame on you. Fool me you can't get fooled again"
Citera
2011-03-08, 17:27
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pasiphae
Ngon som varit dr och kan sga hur det r? Har ftt fr mig att bara fr att det den ligger i en biograf s r maten torr och dyr... Men det kanske r frdomar?
Har tit dr en gng. Maten var helt ok om n lite dyr. De har expanderat menyn en del sen dess dessutom.
Citera
2011-03-08, 19:04
Medlem
Jeremy.Clarksons avatar
t dr efter bion en gng. Bra mat, dock lite verprisad som sagt. Bestllde en kalkonburgare och fick en rejl portion s lite valuta fr pengarna fr man dock. Lite fr ointresserad personal fr min smak.
Citera
2011-03-08, 21:49
Medlem
verpriser fr kass, blek mat. Enda anledningen du ska ta hr r om du MSTE f i dig ngonting snabbt innan en film brjar. Om du bara vill kka i nrheten av bion s finns det flera schyssta restauranger (Trattoria da pasquale, La Terazza mm.) p Sturegatan runt hrnet.
Citera
2011-03-14, 09:29
Medlem
Pasiphaes avatar
Lter som det r bst att undvika den d.

Citat:
Ursprungligen postat av 20/20
verpriser fr kass, blek mat. Enda anledningen du ska ta hr r om du MSTE f i dig ngonting snabbt innan en film brjar. Om du bara vill kka i nrheten av bion s finns det flera schyssta restauranger (Trattoria da pasquale, La Terazza mm.) p Sturegatan runt hrnet.

Schysst! Tack fr dom alternativen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in