2023-07-22, 23:37
Medlem
Bertil85s avatar
Tråd där ämnet: mat som blivit dyrare?

Kan ej hitta den.
Citera
2023-07-23, 11:00
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85

Kan ej hitta den.
(FB) Dom sjuka priserna på mat

Citera
2023-07-23, 11:33
Moderator
Ancistruss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bertil85

Kan ej hitta den.

Nån av dessa kanske?

(FB) Nya alternativ när matpriserna stiger.
(FB) Folk som har problem med matpriserna nu
(FB) Prognos: kommande matpriser
(FB) Fler som köper dyrare mat sen maten blev dyrare?
Citera
2023-07-23, 12:14
Medlem
Bertil85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
(FB) Dom sjuka priserna på mat

Citat:
Ursprungligen postat av Ancistrus
Nån av dessa kanske?

(FB) Nya alternativ när matpriserna stiger.
(FB) Folk som har problem med matpriserna nu
(FB) Prognos: kommande matpriser
(FB) Fler som köper dyrare mat sen maten blev dyrare?

Tack ni två.
Citera
2023-09-03, 02:42
Medlem
Polisen.Patriks avatar
Jag söker tråden om mannen som klättrar upp på sitt ex balkong utrustad med en kniv och knivskär nya partnern, ev även exet? Här är klippet från händelsen i fråga: https://www.youtube.com/watch?v=gdHy-5ktLIk

Jag har sökt på olika variationer av kniv och balkong och ex på både sökmotorer så väl som på flashbacks sökfunktion utan att hitta. Jag är bombsäker på att jag sett en tråd om detta. Hjälp?
Citera
2023-09-03, 07:31
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polisen.Patrik
Jag söker tråden om mannen som klättrar upp på sitt ex balkong utrustad med en kniv och knivskär nya partnern, ev även exet? Här är klippet från händelsen i fråga: https://www.youtube.com/watch?v=gdHy-5ktLIk

Jag har sökt på olika variationer av kniv och balkong och ex på både sökmotorer så väl som på flashbacks sökfunktion utan att hitta. Jag är bombsäker på att jag sett en tråd om detta. Hjälp?

(FB) ’Balkongturken’ stormade exflickväns hem: ”Wallah jag kommer döda dig”, Orrefors
Citera
2023-09-24, 04:06
Medlem
dufrianords avatar
In a bizarre trend sweeping social media, men claim that they think about the Roman Empire as often as once a week — leaving women baffled.
What's up with the internet's obsession over the Roman Empire? The TikTok trend explained:
https://www.msn.com/en-us/news/techn...ed/ar-AA1h1jP1

Kvinnor filmar sina män och frågar hur ofta de tänker på Romerska Riket.

Svaren är faktiskt intressanta. Flashback är den största tillgång till svenska män som jag har så jag undrar om det finns någon tråd om detta? Jag har skapat trådar där det redan funnits förut, så tänker att det är bäst att fråga: Finns det någon tråd i stil med:

Killar: Hur ofta tänker ni på Romerska imperiet?

Om det ej finns, får jag skapa en sådan? och i så fall, var på forumet? Vilken del passar bäst?
Citera
2023-09-24, 14:39
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dufrianord
In a bizarre trend sweeping social media, men claim that they think about the Roman Empire as often as once a week — leaving women baffled.
What's up with the internet's obsession over the Roman Empire? The TikTok trend explained:
https://www.msn.com/en-us/news/techn...ed/ar-AA1h1jP1

Kvinnor filmar sina män och frågar hur ofta de tänker på Romerska Riket.

Svaren är faktiskt intressanta. Flashback är den största tillgång till svenska män som jag har så jag undrar om det finns någon tråd om detta? Jag har skapat trådar där det redan funnits förut, så tänker att det är bäst att fråga: Finns det någon tråd i stil med:

Killar: Hur ofta tänker ni på Romerska imperiet?

Om det ej finns, får jag skapa en sådan? och i så fall, var på forumet? Vilken del passar bäst?

Det finns t.ex.

(FB) Hur ofta tänker du på sex? i (FB) Erotik och sexualitet

och

(FB) Hur ofta tänker du tillbaka på tidigare förhållanden? i (FB) Relationer och samlevnad

Då borde ju en sådan tråd passa i (FB) Historia
Citera
2023-10-05, 22:26
Medlem
Hejsan,

Jag har letat hela kvällen efter en tråd jag såg tidigare idag om nato och det va en video med stoltenberg angående att ryssland hade skickat ett fördrag om att inte expandera nato närmare rysslands gränser. Sen följs det upp av ett 20tal amerikanska tv-shows där dom propagerar its not about nato, its not about nato fast det tydligt visar i videon att det är just anledningen till varför dom invaderade är pga natos expansion som fördraget tydligt handlade om.

Jag kan inte hitta den har sökt efter nato i sökfunktionen, gått igenom inlägg flera dagar tillbaka är rädd att den hamnat i papperskorgen.

Vill minnas att de va en fristående tråd om just de här fördraget, och inte från dom typiska trådarna som rysslands invasion av ukraina just nu osv.

Videon va 3 minuter lång exakt vill jag minnas också!

Tack på förhand om någon vet!
Citera
2023-10-05, 22:33
Medlem
Jag hittade tråden!! Tack ändå
Citera
2023-10-05, 22:34
Medlem
Peter Gibbonss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Splittad
Hejsan,

Jag har letat hela kvällen efter en tråd jag såg tidigare idag om nato och det va en video med stoltenberg angående att ryssland hade skickat ett fördrag om att inte expandera nato närmare rysslands gränser. Sen följs det upp av ett 20tal amerikanska tv-shows där dom propagerar its not about nato, its not about nato fast det tydligt visar i videon att det är just anledningen till varför dom invaderade är pga natos expansion som fördraget tydligt handlade om.

Jag kan inte hitta den har sökt efter nato i sökfunktionen, gått igenom inlägg flera dagar tillbaka är rädd att den hamnat i papperskorgen.

Vill minnas att de va en fristående tråd om just de här fördraget, och inte från dom typiska trådarna som rysslands invasion av ukraina just nu osv.

Videon va 3 minuter lång exakt vill jag minnas också!

Tack på förhand om någon vet!

Här är klippet på reddit i alla fall:

https://www.reddit.com/r/UkraineRuss...western_media/
Citera
2023-10-05, 22:35
Medlem
Peter Gibbonss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Splittad
Jag hittade tråden!! Tack ändå

Länka!
Citera