2008-05-06, 12:27
Bannlyst
Söker en tråd där en man visar hur han löser sitt bi/getin-problem (en länk från tråden). De har byggt bo i någon sorts ställning, han både slår sönder det och eldar under det. Någon som tycker detta låter bekant?
Citera
2008-05-08, 08:32
Medlem
sebnies avatar
Någon som kan hjälpa mig att hitta den tråd i it-säkerhetsforumet, där någon frågar om en sida (tror det var IDG) har blivit sänkt eftersom han inte kommer in på den. En person svarar då "Jaa vi startar en ny tråd varje gång vi inte kommer åt en hemsida". (något i den stilen i alla fall)
Tillslut så låser mod tråden, och skriver något i stilen "Det gör vi inte".
Senare låser han upp tråden och pastar en länk till en artikel som beskriver en DDoS-attack mot sidan ifråga.
Citera
2008-05-08, 14:28
Bannlyst
letar efter en post med en bild på myspace vinkeln kan även vara myspace vinkeln. vet bara att det var ngn tjock tös som tog kort från den vinkeln och såg smalare ut.
Citera
2008-05-08, 14:31
Medlem
Bungies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym läsare
Söker en tråd där en man visar hur han löser sitt bi/getin-problem (en länk från tråden). De har byggt bo i någon sorts ställning, han både slår sönder det och eldar under det. Någon som tycker detta låter bekant?

Det kan inte vara i denna tråd tror du?

http://www.flashback.org/showthread.php?t=349074
Citera
2008-05-09, 20:34
Inte direkt en tråd, men mer en användare jag söker efter. Var nån tjomme för ett antal år sedan som postade en massa inlägg, sen en dag så "erkände" användaren att det egentligen var en journalist som hade använt sig av nicket och något liknande. Kommer inte riktigt ihåg allt för jag var inte så aktiv på forumet då (var inte reggad). Hade vart roligt att läsa denne användares inlägg igen.
Citera
2008-05-09, 20:36
Medlem
Flytande_argots avatar
Jag har tappat bort en tråd där jag efterfrågade en sketch där två dockor (typ muppar) sitter och dricker folköl och blandar med alvedon och ena dockan dör....
Citera
2008-05-11, 19:58
Bannlyst
Jag retas med blåbäret i LB om hennes vattenskalle, den låstes och har stora problem att hitta den...
Citera
2008-05-13, 10:27
Medlem
Clay Allisons avatar
God förmiddag. Nu söker jag tråden om porriga musikvideos. Den var väl rolig?
Citera
2008-05-13, 10:36
Medlem
agalfs avatar
Jag ska starta en tråd om industrin inom EU, söker efter lite information om detta. Men var?
Citera
2008-05-13, 11:47
Medlem
Zwerchstands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Jag retas med blåbäret i LB om hennes vattenskalle, den låstes och har stora problem att hitta den...
Retas gör du, men söker inte. 1 försök, 1 träff: Sover alla...den absolut sista tråden; #46

Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
God förmiddag. Nu söker jag tråden om porriga musikvideos. Den var väl rolig?
Rejält porrig musikvideo ?
Citera
2008-05-13, 12:10
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zwerchstand
Retas gör du, men söker inte. 1 försök, 1 träff: Sover alla...den absolut sista tråden; #46

Rejält porrig musikvideo ?

Där var den, gammal så att nästan inga länkar funkade, men visst var det den. Tackar!
Citera
2008-05-13, 14:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zwerchstand

Men det är inte rätt tråd så...

Det var en tråd om förolämpningar i LB inte evigheten.....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in