Tje jag behöver hjälp att hitta "schema" över handsfree "pluggar" (3,5 MM jack) om ni förstår vad jag menar
vill veta vilka delar av kontakten som gör vad för olika telefon märken..
Om jag köper en handsfree som är gjord för HTC så funkar den inte till sonyericsson sist jag provade men själva kontakterna passar ju om jag inte gjort och sett helt fel
det brukar ju vara fyra "anslutnings möjligheter" och jag tycker att de borde vara "uppradade" på samma sätt för alla märken för att det borde vara en standard på dem när de går att "stoppa in" i alla telefoner med 3,5mm jack anslutning
Jag har sökt men hittar konstigt nog inte det jag söker. Kanske är min sökfunktion tillfälligt opålitlig.
Någon som kan bekräfta eller dementera att det finns trådar som handlar om fenomenet att många, många, många skriver "ja" när de egentligen menar "jag".
Senast redigerad av wheelsta 2011-07-13 kl. 07:20.
Anledning: Tillfogade ett mellanslag
Ingen som vet tråden med världens säkraste ställe att bo på om man räknar med diverse olika attacker ex kemi,utomjordingar,jordbävningar,zombies,naturkata strofer,stor krig med mera.
Jag har sökt men hittar konstigt nog inte det jag söker. Kanske är min sökfunktion tillfälligt opålitlig.
Någon som kan bekräfta eller dementera att det finns trådar som handlar om fenomenet att många, många, många skriver "ja" när de egentligen menar "jag".
Ingen som vet tråden med världens säkraste ställe att bo på om man räknar med diverse olika attacker ex kemi,utomjordingar,jordbävningar,zombies,naturkata strofer,stor krig med mera.
Jag skulle gärna vilja bli tillrättavisad till vilket forum jag ska titta i om jag vill ha diskussion om hur man uppför sig vid matbordet: Rätt och fel vad gäller olika regler och annat. Vart ska jag hän?
Jag skulle gärna vilja bli tillrättavisad till vilket forum jag ska titta i om jag vill ha diskussion om hur man uppför sig vid matbordet: Rätt och fel vad gäller olika regler och annat. Vart ska jag hän?
Behöver hjälp med att hitta en hemsida om statistik av världen.
Jag var inte säker på vilket forum detta skulle postas i så jag postade den här, nu till frågan:
Jag fick höra om en hemsida av min lärare för cirka 1 år sedan och på hemsidan kunde man kolla på statistik som tex HPI, BNP, HDI och många andra alternativ. Man kunde kolla på hur dessa länders utveckling har sett ut under de senaste 50 åren och man såg flera länder stiga upp och ner på en tabell och en mängd statistik skapades.
Är det någon som har en aning om vad hemsidan heter? Det var ett projekt som några hade skapat och den kan heta något med "World", jag är inte säker.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!