2008-01-18, 00:16
Medlem
Heinzes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fittsnopp
Hade jag vetat hade jag inte skrivit så

Länka det läsvärda om du pallar!

Du har en tråd om Bobbyskämt i Humor, du har en debatt om den tråden i Flashback och du har en tråd om själva mordet i Evighet.

Här har du en, 51 sidor, resten hittar du säkerligen med hjälpen ovan:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=294888
Citera
2008-01-18, 03:45
Medlem
Fittsnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heinze
Du har en tråd om Bobbyskämt i Humor, du har en debatt om den tråden i Flashback och du har en tråd om själva mordet i Evighet.

Här har du en, 51 sidor, resten hittar du säkerligen med hjälpen ovan:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=294888
Gracias muchissimo!
Citera
2008-01-20, 21:50
Bannlyst
Hej hej, moderatorer, annat pack som läser. Ja jag ville dra en lite längre, rolig historia, förstår ni.. Men var någonstans på forumet gör jag då detta? Hur går jag tillväga? Vad/Var rekommenderar ni mig, att..vilken tråd hör jag hemma i?
Jag nämnde redan i ett tidigare inlägg att jag inte hittat en tråd, annat än för väldigt korta historier. Oneliners. Vilket ju min inte är. En moderator pekade mig sedan i "rätt" (trodde jag) riktning, och här sitter jag nu, garanterat max halvvägs in på rätt spår.
Ja jag vill iaf inte sitta flera minuter och tota ihop en ny tråd i Humor med mitt spex, bara för att riskera papperskorgen; "Fel tråd, läs reglerna" .. Jag har läst reglerna, jag har memorerat dem, och väljer ibland att bortse från desamma. Min historia är hursomhelst ungefär 25 rader av text.. Nu får någon högst opp se till att haspla ur sig var exakt denna fabel ska postas, jag börjar så smått bli gramse

Mvh
Citera
2008-01-20, 22:01
Medlem
Snövits avatar
Roliga historier är ju rätt forum. Du kan ju alltid kolla med de som modererar där ojn och impieteer.
Citera
2008-01-20, 22:35
Bannlyst
Ja det är klart jag kikat runt i den delen av forumet. Utan att hitta rätt. "Rasistiska skämt som går hem?" .. "Posta era bästa vitsar på mindre än fyra ord?" .. "Ditt roligaste och allra kortaste skämt?".. Nä ni får nog allt peka mig i rätt riktning..Eller ja ni får göra mer än så; och istället ge mig direktlänk till tråden där man kan dra lite längre vitsar. Som jag sa innan, jag har en skitbra, men den är rätt så fräck

P.S. Snövit; vad har du på dig?
Citera
2008-01-20, 23:38
Medlem
Flytande_argots avatar
Hmm, jag letar efter en tråd om frilansjournalister och sådant man bör tänka på om man vill börja försöka sig på att sälja in ett reportage. Fanns någon länk med där till en journalistsida också.

Hittar fan inte på den, eller så har jag drömt?
Citera
2008-01-21, 07:28
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flytande_argot
Hmm, jag letar efter en tråd om frilansjournalister och sådant man bör tänka på om man vill börja försöka sig på att sälja in ett reportage. Fanns någon länk med där till en journalistsida också.

Hittar fan inte på den, eller så har jag drömt?
http://www.flashback.org/showthread.php?t=422724
Citera
2008-01-21, 15:26
Medlem
Flytande_argots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABBORRE
http://www.flashback.org/showthread.php?t=422724

Hmm, tror det var nån annan, men äh, den där får duga! Tackar...
Citera
2008-01-23, 18:51
Medlem
Robert Hashbergs avatar
Jag försöker hitta en tråd om en person som hade haft sex med en hora. Han ångrade sig djupt. Sedan skrev han att horan hade sagt att hans penis var liten. Något i stil med detta.
Det var iallafall hysteriskt roligt att läsa, vet någon vilken tråd det var, så tala gärna om det för mig.
Citera
2008-01-23, 22:43
Medlem
grandroyals avatar
Lcd eller plasama

Undrar om det finns nån tråd gällande lcd eller plasma, ska köpa en 42 tums tv..?
Tack på förhand...!
Citera
2008-01-26, 16:34
Medlem
grens avatar
Jag söker hur en medlem (nemesis1?) beskriver hur droger fungerar. Bland annat GHB (gay-homo-bög). Jag har sökt som fan efter den tråden, men får inga träffar, varken här eller på google.
Citera
2008-01-26, 17:10
Medlem
Snövits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grandroyal
Undrar om det finns nån tråd gällande lcd eller plasma, ska köpa en 42 tums tv..?
Tack på förhand...!

[FAQ] Liten guide till att välja ”Platt-TV” för nybörjare
Ska du köpa en ny TV? Gratis rådgivning här!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in