2010-07-21, 22:22
Medlem
raggarsvins avatar
Letar efter en tråd som handlar om, vad jag minns, att få gratis dekaler från olika företag. Det är INTE Gratis dekaler för bilen (https://www.flashback.org/t856643) Jag letar efter
Citera
2010-07-22, 00:33
Medlem
Undrar om det finns någon tråd där FB-användare berättar om självmord som någon släkting, eller närstående begått?

Har sökt ett antal gånger nu men inte hittat något som passar min beskrivning
Citera
2010-07-22, 04:27
Medlem
Zwerchstands avatar
I Hur många har sett en död släkting/vän eller vakat vid dödsbädd egentligen? görs ett par omnämningar men det är väl av naturliga skäl ganska få som kan tänka sig att rulla sådana pärlor för Flashbacks typfamoser.
Citera
2010-07-22, 10:42
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av raggarsvin
Letar efter en tråd som handlar om, vad jag minns, att få gratis dekaler från olika företag. Det är INTE Gratis dekaler för bilen (https://www.flashback.org/t856643) Jag letar efter

Kan det vara Stickers?
Citera
2010-07-22, 11:23
Medlem
raggarsvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Kan det vara Stickers?
Tyvärr inte, i tråden ska det finnas citat från e-mails som folk har mailat till företag och frågat om de kunde skicka gratis dekaler till en adress, har jag för mig.
Citera
2010-07-23, 21:58
Medlem
TireFires avatar
Hundratals trådar som behandlar detta antar jag och rotat i dem men mest en enda röra. Men söker efter tjänst/tråd som behandlar helt anonyma insättningar/uttag. Eller ja, i den mån det är som bäst möjligt. Tack!
Citera
2010-07-23, 23:53
Medlem
SkurtCobains avatar
Om någon vet svaret på själva min frågeställning så är det förstås helt underbart, men tråden jag söker heter förmodligen någonting lite mindre precist men ändå liknande:

"Beskriv reklamen och flashback hittar den eller ger dig nödvändig info för att hitta den själv".

Finns liknande?

Reklamen jag söker är för övrigt en gammal gorbysreklam där en snubbe i mustach ska på dejt, men hela tiden byter kläder och speglar sig, så att han missar dejten. Det slutar med att han käkar en gorbys och så kommer det någon slutkläm typ "när du inte har tid att käka middag".

Must
See
Again.
Citera
2010-07-24, 15:37
Medlem
BossesPizzerias avatar
Letar efteren tråd som handlar om vad man gör när man blir arg.
Citera
2010-07-26, 14:05
Medlem
Olympiuss avatar
Jag är på jakt efter en eller flera trådar där det framgår om man kan läsa fartygsbefäl VII i Stockholm, utan att betala ur egen ficka, eller ej.
Citera
2010-07-28, 15:48
Medlem
Jag förstår vad du säger, men han står fortfarande på sidan.... fast det har “avyttrats till utländska investerare“...

Och jag tvivlar inte en sekund på att han har något med innehållet att göra, då nyheterna tog upp det och att det tydligen är väldigt viktigt för de som har vaktad.se att man inte mailar de med uppgifter från en adress som kan kopplas till tjallaren....
Senast redigerad av MetalAngie 2010-07-28 kl. 15:50.
Citera
2010-07-28, 15:53
Medlem
Ödlans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MetalAngie
Jag förstår vad du säger, men han står fortfarande på sidan.... fast det har “avyttrats till utländska investerare“...

Och jag tvivlar inte en sekund på att han har något med innehållet att göra, då nyheterna tog upp det och att det tydligen är väldigt viktigt för de som har vaktad.se att man inte mailar de med uppgifter från en adress som kan kopplas till tjallaren....

Nej, han står inte på sidan. Han står som registrant för domänen. Kunden ifråga har helt enkelt gjort en aktiv bedömning och valt att han inte vill skylta med vem han är och då väljer han ett webbhotell som erbjuder dolda registrantuppgifter. PRQ accepterar pengar i kuvert och lägger sig inte i varifrån betalningen kommer såvida den görs. Det säger ingenting om vem det är som driver sidan ifråga.

Att de uppmanar sina informationsgivare att inte maila på ett sätt som kan kopplas till dem personligen är inte på något vis ett bevis som styrker ditt påstående om att det vore Gottfrid som står bakom siten ifråga. Gottfrid befinner sig inte ens i Europa, jag betvivlar starkt att han bryr sig om några väktare i Sverige.
Citera
2010-07-29, 23:36
Medlem
Jag letar efter en tråd/ett ämne där man kan få hjälp att hitta produkter att köpa. Jag letar specifikt efter speciella plastboxar att förvara foton i.

Exakt den produkt jag behöver finns på http://www.clearbags.com/5-3-8-x-1-x...photo-box.html men kan jag hitta motsvarande produkter i Sverige vore det oerhört mycket trevligare.

Så för att hitta en tråd där jag kan få hjälpa att hitta liknande produkter behöver jag nu hjälp, känns väldigt mycket som "Nummerupplysningen i gamla goda Hassan i P3"

Tusen tack på förhand alla hjälpsamma FBare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in