Citat:
Ursprungligen postat av MetalAngie
Jag förstår vad du säger, men han står fortfarande på sidan.... fast det har “avyttrats till utländska investerare“...
Och jag tvivlar inte en sekund på att han har något med innehållet att göra, då nyheterna tog upp det och att det tydligen är väldigt viktigt för de som har vaktad.se att man inte mailar de med uppgifter från en adress som kan kopplas till tjallaren....
Nej, han står inte på sidan. Han står som registrant för domänen. Kunden ifråga har helt enkelt gjort en aktiv bedömning och valt att han inte vill skylta med vem han är och då väljer han ett webbhotell som erbjuder dolda registrantuppgifter. PRQ accepterar pengar i kuvert och lägger sig inte i varifrån betalningen kommer såvida den görs. Det säger ingenting om vem det är som driver sidan ifråga.
Att de uppmanar sina informationsgivare att inte maila på ett sätt som kan kopplas till dem personligen är inte på något vis ett bevis som styrker ditt påstående om att det vore Gottfrid som står bakom siten ifråga. Gottfrid befinner sig inte ens i Europa, jag betvivlar starkt att han bryr sig om några väktare i Sverige.