2011-12-08, 18:38
Medlem
Frequns avatar
Alla botar kommer långsamt dö nu:
Lazybot
Pirox
Crawlerbot
och flera
har redan lagts ner pga legal issues =/.
Pirox dog efter 3 år R.i.p

Citat:
Ursprungligen postat av Billys
Nu när Pirox fishing bot har slutat fungera (och uppdateringarna har upphört) så letar jag efter en ny fishing bot som fungerar i patch 4.3. Någon som vet om det finns en fishing bot som fungerar i dagens läge, dvs patch 4.3, eller som snart kommer att uppdateras? Jag har sneglat lite på den svenskagjorda "MrFishIt" som ser lovande ut, men tyvärr har denna inte uppdaterats ännu, vilket den dock sägs att göra inom kort.

MrFishIt är och kommer alltid vara den bäst Fishbotten den är t.o.m bättre än vad pirox var, den kommer upp igenom om ca 1 vecka, skulle gå till:
Ownedcore.com och söka på fishbot om du inte kan hålla dig 1 vecka.
Citera
2011-12-08, 18:51
Medlem
Queensboulevards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BIRDIE13
Direkt från Codemplosion: http://www.speedyshare.com/file/xbThp/4d291860.rar

Du är gulvärd!

TACK!
Citera
2011-12-08, 20:32
Medlem
Billyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frequn
MrFishIt är och kommer alltid vara den bäst Fishbotten den är t.o.m bättre än vad pirox var, den kommer upp igenom om ca 1 vecka, skulle gå till:

Jag har använt mig utav Pirox väldigt mycket under en lång period och aldrig haft minsta problem så jag hoppades på att hitta något liknande. Känner mig ganska övertygad av MrFishIt nu efter att ha kollat in alla bots på Ownedcore.com så det blir att hålla sig i en vecka eller två.

F.ö, varför tycker du att MrFishIt är bästa botten i jämförelse med andra bottar som t ex Pirox? (Bara nyfiken då jag inte har något att jämföra med för tillfället)
Citera
2011-12-08, 20:36
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billys
Nu när Pirox fishing bot har slutat fungera (och uppdateringarna har upphört) så letar jag efter en ny fishing bot som fungerar i patch 4.3. Någon som vet om det finns en fishing bot som fungerar i dagens läge, dvs patch 4.3, eller som snart kommer att uppdateras? Jag har sneglat lite på den svenskagjorda "MrFishIt" som ser lovande ut, men tyvärr har denna inte uppdaterats ännu, vilket den dock sägs att göra inom kort.

MrFishIt har väl inte uppdaterats sen sommaren 2010?

HonorBuddy har flera fishingplugins! Både som viskar där du vill, eller som flyger runt och fiskar i pools där du själv vill.

Annars har jag ingen aning för tillfället. Kolla på mmowned.com och se om du hittar något
Citera
2011-12-08, 20:38
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Alla botar kommer långsamt dö nu:
Lazybot
Pirox
Crawlerbot
och flera
har redan lagts ner pga legal issues =/.
Pirox dog efter 3 år R.i.p

HonorBuddy har ju haft en stämning på sig liggandes väldigt längre, väldigt intressant att läsa den tråden på forumet!

MrFishIt, finns inte ord för att beskriva min kärlek till den botten! Dock har jag inte använt den sen förra sommaren! Provade pirox för ett par månader sen, sämsta bot jag någonsin provat!
Citera
2011-12-08, 20:40
Medlem
Queensboulevards avatar
Edit, problem solved!
Senast redigerad av Queensboulevard 2011-12-08 kl. 20:55.
Citera
2011-12-08, 21:38
Medlem
Frequns avatar
Citat:
HonorBuddy har ju haft en stämning på sig liggandes väldigt längre, väldigt intressant att läsa den tråden på forumet!

MrFishIt, finns inte ord för att beskriva min kärlek till den botten! Dock har jag inte använt den sen förra sommaren! Provade pirox för ett par månader sen, sämsta bot jag någonsin provat!
Kört med Pirox 2 år, Gett mig 8 85's och säkert 500K Honor och tustentals guld så tycker jag att den är mycket mer utformad än Honorbuddy.
Håller med att MrFishIt är den enklaste och bästa Fishbotnx.

Någon som vet varför Blizzard helt plötsligt bestämde sig för att stämma ALLA bottar som finns t.o.m små bottarna som LazyBot, EasyGather, Crawlerbot, RWBot och WoWRobot
och inte bara Pirox och Honorbuddy (de största).?
Citera
2011-12-08, 21:49
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Kört med Pirox 2 år, Gett mig 8 85's och säkert 500K Honor och tustentals guld så tycker jag att den är mycket mer utformad än Honorbuddy.
Håller med att MrFishIt är den enklaste och bästa Fishbotnx.

Någon som vet varför Blizzard helt plötsligt bestämde sig för att stämma ALLA bottar som finns t.o.m små bottarna som LazyBot, EasyGather, Crawlerbot, RWBot och WoWRobot
och inte bara Pirox och Honorbuddy (de största).?

Menade inte Pirox vanliga bot, den har jag tyvärr aldrig provat! Men hade gärna gjort det då jag älskar att sitta och fixa och trixa med saker. Det var Pirox Fishingbot vi pratade om, vilket inte alls var bra!
Citera
2011-12-09, 15:04
Medlem
Hejsan!

Jag har precis börjat på en ny server och har väldigt dåligt med pengar. Så jag tänkte farma upp ett profession med bot då. Tror ni det är smartast att ta herbalism och mining och bara sälja material eller ska man fixa herbalism och alchemy så man kan tjäna på flasks och sånt? Vad tror ni man tjänar bäst på?
Citera
2011-12-09, 17:27
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasten
Hejsan!

Jag har precis börjat på en ny server och har väldigt dåligt med pengar. Så jag tänkte farma upp ett profession med bot då. Tror ni det är smartast att ta herbalism och mining och bara sälja material eller ska man fixa herbalism och alchemy så man kan tjäna på flasks och sånt? Vad tror ni man tjänar bäst på?

Mining och Herbalism på en gubbe, alchemy och jewelcrafting på den andra.

Om du bara har en, ta mining och herbalism.
Citera
2011-12-09, 17:29
Medlem
Citat:
Mining och Herbalism på en gubbe, alchemy och jewelcrafting på den andra.

Om du bara har en, ta mining och herbalism.
Det var faktiskt det jag kom på nu. Jag kan ha herbalism och mining på en och sen alchemy på en annan Om jag minns rätt är jewelcrafting svindyrt att fixa? Finns det inget som är billigare som man faktiskt kan tjäna igen det man förlorat?
Citera
2011-12-09, 17:42
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kvasten
Det var faktiskt det jag kom på nu. Jag kan ha herbalism och mining på en och sen alchemy på en annan Om jag minns rätt är jewelcrafting svindyrt att fixa? Finns det inget som är billigare som man faktiskt kan tjäna igen det man förlorat?

För mig kostade jewelcrafting runt 10k som ally på frostmane. Men då var jag otålig och gjorde det på en fredagsnatt, då nästan allt var slut. Sedan var jag tvungen att farma en del själv också.

Själv tycker jag att det var värt det, men jag vet inte.

Det är svårt att tjäna mycket medans man levlar upp en skill, förutom mining och andra farmingskills.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in