2011-08-05, 16:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sherlock.Holmes
+1,
Behöver också Honorbuddy, kan ej ladda ner från Cmp och vore väldigt trevligt & omtänksamt om någon backare skulle kunna ställa upp genom att ladda upp boten

http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e...c_2b3c1a36.rar Voila! Det skall vara rätt tror jag :P Laddade ner den ifrån top rel.
Förstår inte vad för problem ni hade när ni skulle ladda ner :O
Citera
2011-08-06, 17:02
Medlem
Hejsan, tänkte kolla vilken av dessa bottar (pirox/honorbuddy) som är bäst att questa med.
Har testat honorbuddy, men tycker att det hela tiden blir något fel. Den klarar liksom inte av att vara semi afk. Även om jag vet att det troligtvis är självaste questing profilerna som det är fel på så tänkte jag iaf kolla vilken som ni tycker är bättre.

MVH
Citera
2011-08-07, 20:20
Medlem
bjornenws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fluxxaren
Hejsan, tänkte kolla vilken av dessa bottar (pirox/honorbuddy) som är bäst att questa med.
Har testat honorbuddy, men tycker att det hela tiden blir något fel. Den klarar liksom inte av att vara semi afk. Även om jag vet att det troligtvis är självaste questing profilerna som det är fel på så tänkte jag iaf kolla vilken som ni tycker är bättre.

MVH

Vill du ha ett bot som questar felfritt 1-85 så får du ta och skaffa dig AIObot. ( All-in-one bot) Enkelt 1-85 click'n'go questing.
Citera
2011-08-07, 20:33
Medlem
lodiz90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
http://data.fuskbugg.se/skalman02/4e...c_2b3c1a36.rar Voila! Det skall vara rätt tror jag :P Laddade ner den ifrån top rel.

Tackar, men dock så funkar inte länken ;p hehe
Citera
2011-08-08, 07:38
Medlem
Solaris avatar
Citat:
PvPTool ftw säger jag bara, bra mycket bättre än HB IMO, körde med Premium.. tror jag att det var så att jag kunde bota i BGs, gick riktigt bra, farmade även med den..
Lite svår att ställa in i början, men man måste läsa väldigtm ycket och ha tålamod, tyvärr är det mesta på engelska då..

Pirox/PvPTool har även en fiskebot som skall vara mycket lovande har jag hört, inget jag har testat men kan rekommendera MrFishIt, skit bra fiskebot som jag använde tidigare, botade 18-20 timmar per dag i en hel vecka för att få fullt med Deviate Fish, riktig bra profit.

När jag kommer hem, om cirka 11 dagar så kanske jag kan hjälpa dig med att ställa in en bot för BG, är nämligen utomlands just nu

Om du kommit hem så släng gärna iväg ett PM
Citera
2011-08-08, 19:46
Medlem
lodiz90s avatar
Citat:
Nu fungerade det ;p.. men vilka uppgifter ska man använda ? dom man reggade sig med på honorbuddys forum ? eller dom på CodeMplosion ?
Citera
2011-08-08, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lodiz90
Nu fungerade det ;p.. men vilka uppgifter ska man använda ? dom man reggade sig med på honorbuddys forum ? eller dom på CodeMplosion ?
Dom på CodeMplosion
Citera
2011-08-08, 20:34
Medlem
lodiz90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Evil1
Dom på CodeMplosion
När väl allt börjar gå bra så förstör Blizzard det roliga -.- bara vänta på en ny version från honorbuddy!
Citera
2011-08-12, 12:39
Medlem
Soffgurkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjornenw
Vill du ha ett bot som questar felfritt 1-85 så får du ta och skaffa dig AIObot. ( All-in-one bot) Enkelt 1-85 click'n'go questing.

Pirox oneclick profil fungerar hur bra som helst, satte på min innan jag stack på semester, kom tillbaka till en ny 85 med full honor. Ibland är det gött att vara bottare!

Mvh
Citera
2011-08-12, 14:27
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Soffgurkan
Pirox oneclick profil fungerar hur bra som helst, satte på min innan jag stack på semester, kom tillbaka till en ny 85 med full honor. Ibland är det gött att vara bottare!

Mvh

Vart kan jag hitta den? Kör för tillfället med någon skitprofil till Honorbuddy som man måste babysitta hela dagarna då det är massa quest man måste göra manuellt
Citera
2011-08-12, 15:33
Medlem
StayPositives avatar
Hallå!
Jag har börjat använda Gatherbuddy för mining, varje gång jag kmr till en node så vill den börja attackera, så det står typ "there's nothing to attack" eller något liknande
men om jag väl dismountar så minar den, fast den mountar inte igen efteråt, utan den springer runt o dödar mobs. någon som kan hjälpa mig med detta?
vore grymt tacksam för svar!
Citera
2011-08-12, 15:45
Medlem
BIRDIE13s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StayPositive
Hallå!
Jag har börjat använda Gatherbuddy för mining, varje gång jag kmr till en node så vill den börja attackera, så det står typ "there's nothing to attack" eller något liknande
men om jag väl dismountar så minar den, fast den mountar inte igen efteråt, utan den springer runt o dödar mobs. någon som kan hjälpa mig med detta?
vore grymt tacksam för svar!

Vad kör du med för profil? Pröva någon annan profil och se om du fortfarande har samma problem. Annars kan det ha med din CustomClass att göra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in