2013-03-14, 21:51
Medlem
volvoforlife1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av storevargen
Ladda ner den senaste från Codemplosions hemsida.

Laddade ner vilket skulle vara den nya, som är 547 nyligen, visade sig att den med var fel..
Citera
2013-03-14, 21:54
Medlem
opiiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Incesthenke
Ok, vilken rekommenderar ni? Har prövat både cavas och kicks men ingen verkar funka :s
Jag rekommenderar att vänta tills det funkar eller testa andra. Kicks funkar i 8/10 fall ändå
Citera
2013-03-15, 15:40
Medlem
Powens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xcango013
Körde du med VPN=rätt åt dig, jag vet att du blev bannad i 72h tidigare, = Blizzard hade din IP flaggad för 3rd party software t.ex

Blev bannad för att ha sålt guld och det har jag inte på för det acc. Men fick tillbaka mitt account efter ett litet gulligt mejl till blizzard
Citera
2013-03-16, 18:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av storevargen
https://www.flashback.org/sp42430682

redig länk asså på sidan ty
Citera
2013-03-16, 20:17
Medlem
jacoooops avatar
Bara jag som har stora problem med Kick's leveling profil? Känns som att boten behöver min hjälp för att klara av varannan quest i Deepholm. Både Kick's och HB är uppdaterade till senaste, visserligen använder jag cracked HB men tycker den har varit smidigare förr.
Citera
2013-03-16, 23:13
Medlem
opiiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jacoooop
Bara jag som har stora problem med Kick's leveling profil? Känns som att boten behöver min hjälp för att klara av varannan quest i Deepholm. Både Kick's och HB är uppdaterade till senaste, visserligen använder jag cracked HB men tycker den har varit smidigare förr.
Som sagt har blizzard gjort något med questen. Verkar vara mååånga som har problem med diverse saker.
Jag levlade i princip 80-85 afk i bland aannat deepholm
Citera
2013-03-18, 01:47
Medlem
Zartazas avatar
Jävlar, jag kommer inte in. Det står "Attached to WoW with ID 3096" och sedan så händer ingenting. Jag bottade en liten stund på en annan gubbe och då gick det bra att logga in, men på min level 75 warrior som står i Dragonblight så, nej.
Någon som vet vad detta kan vara?
Citera
2013-03-18, 23:53
Medlem
Kul med ännu en ninjapatch. Där var kvällsbottingen förstörd.
Citera
2013-03-19, 13:30
Medlem
vargvids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av opiium
Som sagt har blizzard gjort något med questen. Verkar vara mååånga som har problem med diverse saker.
Jag levlade i princip 80-85 afk i bland aannat deepholm

Uppdatera profilerna så ska dom fungera. Dom flesta profiler fungerar som normalt igen nu efter senaste patchen. Dom enda problemen jag har stött på är questing mellan 20-30. Men det tar jag mig förbi som dps i dungeons.

Jag har aldrig riktigt använt dungeonboten förut men jag testade på den förra veckan. Jag blev riktigt förvånad hur jäkla bra den var efter lite pill på inställningar. Har både testat som dps och healer, och kan väl säga så att healer gick beroende på tanken men dps. Oj oj, då har jag ändå suttit och analyserat/stirat på botens gameplay i olika instanser mellan 16-85. Riktigt positivt förvånad.
Citera
2013-03-19, 14:42
Medlem
När jag går in på honorbuddy och loggar in med CodeMplosion så kommer det upp nånting med: please enter your username followed by an :a, och login skärmen kommer igen, vad behöver göras? har förövrigt version 2.5.6641.520
Citera
2013-03-19, 20:23
Medlem
Tomatns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av odzon
När jag går in på honorbuddy och loggar in med CodeMplosion så kommer det upp nånting med: please enter your username followed by an :a, och login skärmen kommer igen, vad behöver göras? har förövrigt version 2.5.6641.520

Skaffa ett konto på codemplosion. Ta ditt användarnamn där och skriv in det i login, Sen finns det en tråd på Codemplosion där du ska requesta ett lösenord som skicaks till mailen.
Citera
2013-03-23, 11:20
Medlem
Det var ett tag sedan jag använde Honorbuddy, och har ett litet problem nu.

Har fått mitt password från CodeMplosion och kan logga in, men jag får upp detta

http://i.imgur.com/YRsX4nu.png?1?8474

Hur ska jag göra nu? Har använt Kick's profiles innan och har kvar de på datorn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in