2013-01-20, 18:04
Medlem
Haha, dumma jävla flashbackare. Kom en ny under natten, hade inte suttit och tjaffsat emot om jag inte visste att det fanns en nyare.. Gosh..
Citera
2013-01-20, 18:07
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dAkEyo
Det kom en ny under natten

Dum i huvudet eller? Jag har senaste och den hittade jag i tråden. Pröva att faktiskt kolla, eller dra åt helvete för den delen.

Citat:
Ursprungligen postat av MyNuts
Hm... Nu kom det igång men fick detta meddelande:

You have not selected a valid instance of WoW to attach to!
Please restart Honorbuddy and choose a valid instance of WoW to use Honorbuddy with!
This version of Honorbuddy only supports WoW Build #16357
You are currently on build #0

Hjälp snälla?

Starta wow.exe ifrån wowmappen, inte wow-64.exe eller wowlauncher.exe, utan det ska vara 32-bitars versionen, i windowed mode.

Angående problemet med att botten inte klarar av att ta quests när det är 2 eller fler, stäng av HB och rensa allt som finns i cache mappen (oftast 1-2 filer, beroende på hur många karaktärer du bottar på) och starta sedan HB , logga in, välj questing, ladda profilen och pröva igen. Har löst problemet för mig åtaliga gånger.
Senast redigerad av ShizzleNizzle 2013-01-20 kl. 18:09.
Citera
2013-01-20, 18:20
Medlem
MyNutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Dum i huvudet eller? Jag har senaste och den hittade jag i tråden. Pröva att faktiskt kolla, eller dra åt helvete för den delen.

Starta wow.exe ifrån wowmappen, inte wow-64.exe eller wowlauncher.exe, utan det ska vara 32-bitars versionen, i windowed mode.

Angående problemet med att botten inte klarar av att ta quests när det är 2 eller fler, stäng av HB och rensa allt som finns i cache mappen (oftast 1-2 filer, beroende på hur många karaktärer du bottar på) och starta sedan HB , logga in, välj questing, ladda profilen och pröva igen. Har löst problemet för mig åtaliga gånger.

Jag har öppnat i 32bit versionen men det hjälper inte. Samma förbannade jävla skit. Blir så jävla sur när saker VÄGRAR funka.
Citera
2013-01-20, 18:26
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Jag har öppnat i 32bit versionen men det hjälper inte. Samma förbannade jävla skit. Blir så jävla sur när saker VÄGRAR funka.

Skumt. Har du senaste versionen då? Jag har inga problem. Startade precis om botten för den hängde sig, funkar utmärkt just nu.
Citera
2013-01-20, 18:34
Medlem
Reverentias avatar
Funkar för mig iaf.
Citera
2013-01-20, 18:34
Medlem
MyNutss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ShizzleNizzle
Skumt. Har du senaste versionen då? Jag har inga problem. Startade precis om botten för den hängde sig, funkar utmärkt just nu.

Laddade hem den versionen som finns cirka 2 sidor bakåt i tråden, så jag antar att det är den nyaste versionen. Har rätt version och allting, kör i 32bit som administrator på både wow och hb, windowmode... Svinskumt. Bör tilläggas är att jag har använt HB utan problem förut
Citera
2013-01-20, 18:47
Medlem
MyNutss avatar
Problem solved, underbart. Hittade nån "fix" på Thebuddyforum som funkade finfint. Hur är det nuförtiden med bottande? Är det safe och levla via quests över natten eller bör man inte göra detta? Kör en public profil.
Citera
2013-01-20, 19:04
Medlem
Citat:
Problem solved, underbart. Hittade nån "fix" på Thebuddyforum som funkade finfint. Hur är det nuförtiden med bottande? Är det safe och levla via quests över natten eller bör man inte göra detta? Kör en public profil.

Du blir bannad av reports/online 24/7 länge.
Citera
2013-01-20, 20:13
Medlem
Neuschwansteins avatar
Vilken är den bästa herb botten?
Citera
2013-01-20, 20:27
Medlem
xaniixs avatar
Har en fråga när jag kör quest bot då kommer upp
Citat:
[Profile Message]: Compiling Nectarbreeze Orchard Quests

[Profile Message]: Compiling Camp Gormals Quests

[Profile Message]: Compiling Grookin Hill Quests

Vad fan menar dom med det?
Citera
2013-01-20, 20:29
Medlem
ShizzleNizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xaniix
Vad fan menar dom med det?

Botten "compilar" questerna, ser vilka du gjort, vilka som är kvar att göra, och gör sig redo för att starta. Låt det stå ett tag bara så bör den börja röra sig inom kort.

Får alltid upp så när jag startar en profil.
[Profile Message]: Compiling Kun-Lai Summit Quests
[Profile Message]: Compiling Binan Village Quests
[Profile Message]: Compiling Chow Farmstead

T.ex.
Citera
2013-01-21, 07:49
Medlem
Reverentias avatar
Om jag vill levla från 85 till 90 snabbast, vad gör jag då? Går det snabbast att låta botten farma BG's?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in