Mining och herb i Uldum, dock är det många andra som bottar där, men du kommer få det sålt.
EDIT: Ett varningens ord; majoriteten utav de som blir bannade blir bannade just på grund av överdriven botting i Uldum. Botta inte i flera timmar i sträck. Logga ut då och då.
Senast redigerad av Skitond 2012-09-21 kl. 16:54.
Någon som vet hur det ligger till med Professionbuddy? Sugen på att lvla professions med får det inte att fungera med TortoiseSVN och den biten, botten kommer inte upp i listan i Honorbuddy
Vilken version har du av boten? Vilka proffesions ska du levla och vilken profil använder du?
Honorbuddy 2.5.6261.447 kör jag. Inte tänkt mig några proffesions, förr använde jag mig av Professionbuddy men förstår inte hur jag ska få in den i HB nu.
Just nu fungerar inte HB alls. Jag uppdaterade min livstidsabonnemang men den vill att jag ska köra 32bitars wow eller nåt. På HB forumet går det inte att hitta någon lösning för där hittar man inte ett skit
Just nu fungerar inte HB alls. Jag uppdaterade min livstidsabonnemang men den vill att jag ska köra 32bitars wow eller nåt. På HB forumet går det inte att hitta någon lösning för där hittar man inte ett skit
Testa starta wow.exe från World of Warcraft mappen, funkade för mig!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!