2011-03-16, 15:40
Medlem
rushmirs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majty
Blizzard kommer ta i hårdare emot folk som använder bots (Iallafall i Battlegrounds) i fortsättningen, får se om det bara är tomt prat, eller om dom kommer lyckas den här gången.

http://us.battle.net/wow/en/forum/topic/2228415417

om du hade kollar posten innan hade du sett att just detta var citerat.

on topic så tror jag inte att det kommer ske. iaf inte snart. och kommer det nått nytt så är jag säker på att bottarna har utvecklats för att klara sig. så har det varit i ett par år nu.
Citera
2011-03-16, 15:54
Medlem
majtys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rushmir
om du hade kollar posten innan hade du sett att just detta var citerat.

Ahh, fan sorry, det missade jag helt , my bad.
Citera
2011-03-16, 17:57
Medlem
buntishs avatar
Har ni också problem att surfa på pirox hemsida? tänkte uppgradera mitt konto till premium, men kommer inte åt något på sidan när jag loggar in..

hoppas det löser sig snart, behöver få ihop lite guld.
Citera
2011-03-16, 17:58
Medlem
Soffgurkans avatar
Eftersom jag blivit kontaktad ett par gånger i samma syfte, så tänker jag skriva det här nu.

Nej, inga av mina accounts blev bannade.

Ja, jag använde archa regelbundet, men inte lika idiotiskt som de flesta. Som vanligt ska man ju inte botta samma saker var eviga natt, och inte på samma tider, helst inte heller samma chars. Byt mellan reputation / cash / (archaeology) / itemfarm / achievements / mounts osvosv. Ska man fuska ska man fuska ordentligt!

Ja, jag bedömmer fortfarande pirox som säkert.

Mvh
Citera
2011-03-16, 18:00
Medlem
Hmm, har problem med WCC med, får: This account has been suspended.
Please login to your client area to find out why. sen en länk till http://www.ddoshostingsolutions.com/

har testat med auto DNS samt googles dns, även testat i min virtuella PC.

Detta kommer upp extremt snabbt vid laddning, samma för alla?

enlgit downforeveryone ska den vara uppe dock vilket gör mig lite fundersam.

Edit www.warcraftcheating.com om det skulle ungått någon.
Citera
2011-03-16, 18:35
Medlem
baalzas avatar
Vilken version av pirox är minimum för att kunna herba och gathera med boten?
Citera
2011-03-16, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gnuttiz
Hmm, har problem med WCC med, får: This account has been suspended.
Please login to your client area to find out why. sen en länk till http://www.ddoshostingsolutions.com/

har testat med auto DNS samt googles dns, även testat i min virtuella PC.

Detta kommer upp extremt snabbt vid laddning, samma för alla?

enlgit downforeveryone ska den vara uppe dock vilket gör mig lite fundersam.

Edit www.warcraftcheating.com om det skulle ungått någon.

Citat:
WCC is undergoing maintenance. The forum and bot will be up shortly!

Från deras twitter.
Citera
2011-03-16, 18:50
Medlem
Chaos1337s avatar
Nu när jag går in på WCC så kommer jag in på http://www.probotters.com/forum/index.php

någon som vet varför?
Citera
2011-03-16, 19:25
Medlem
Soffgurkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baalza
Vilken version av pirox är minimum för att kunna herba och gathera med boten?

Herb + mining = premium.

Detta står i FAQen, kolla där först, nästa gång d.v.s.

Mvh
Citera
2011-03-16, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schleeb
Från deras twitter.

"about 3 hours ago via web " i skrivande stund, igår informerade Infamous om att det skulle ta runt 30-60 minuter, sen nu kommer man på in Probotters när man försöker besöka Warcraftcheating..

Citat:
Ursprungligen postat av Chaos1337
Nu när jag går in på WCC så kommer jag in på http://www.probotters.com/forum/index.php

någon som vet varför?

Samma
Citera
2011-03-16, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tropikhoe
"about 3 hours ago via web " i skrivande stund, igår informerade Infamous om att det skulle ta runt 30-60 minuter, sen nu kommer man på in Probotters när man försöker besöka Warcraftcheating..

Samma

Gillar inte WCC's bemötande faktiskt. De leker ju nazis med alla, jag har till och med postat en hel del på forumet och är inte bara en "leecher". Trots det blev jag bannad i ett dygn för EN felpost på ett forum. Nyss blev jag bannad från deras IRC-kanal för att jag frågade varför man hamnar på probotters.com. Jag ser feta hackers framför mig som sitter i en källare och blir pissed på minsta lilla hela tiden (kalla mig fördomsfull) men det är vad man får ut av bemötandet, när man till och med donerat...vafan liksom. Funderar på Pirox..synd att pirox drabbades av en banwave nyligen bara (pvp och arch).
Citera
2011-03-16, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Multed
Gillar inte WCC's bemötande faktiskt. De leker ju nazis med alla, jag har till och med postat en hel del på forumet och är inte bara en "leecher". Trots det blev jag bannad i ett dygn för EN felpost på ett forum. Nyss blev jag bannad från deras IRC-kanal för att jag frågade varför man hamnar på probotters.com. Jag ser feta hackers framför mig som sitter i en källare och blir pissed på minsta lilla hela tiden (kalla mig fördomsfull) men det är vad man får ut av bemötandet, när man till och med donerat...vafan liksom. Funderar på Pirox..synd att pirox drabbades av en banwave nyligen bara (pvp och arch).

Iofs har jag ju inte donerat så jag har väl inte samma rätt att klaga som du men, Det har nu gått 6 timmar sedan dom skrev att allt skulle vara uppe "shortly" och alla ansvariga för sidan sitter på IRC och beter sig som p12:or....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in