• 1
  • 2
2011-03-07, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av unacerveza
Ge mig nummer så hakar jag!

Du kan ju inte tro på honom seriöst?
Citera
2011-03-07, 19:24
Medlem
gudadottirs avatar
Spara pengarna och ta en weekend utomlands, "klubbarna" i Stockholm borde seriöst börja se sig i spegeln snart. Det är inte New york med folk med stil, det "brats" med insparade 10tusen som står och slickar röv i kön.
Som det vore automatiskt att har man pengar så har man klass eller ser bra ut.
Citera
2011-03-07, 19:33
Bannlyst
Sen finns det många klubbar att välja på. Det gäller att hitta rätt ställen
Du ska inte dra dit där alla andra går.
Citera
2011-03-08, 10:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sponsorn
Du kan ju inte tro på honom seriöst?

För det första är jag en tjej och för det andra varför skulle hon inte göra det för? är det omöjligt att känna vakter i dagens samhälle eller?
Citera
2011-03-08, 11:57
Medlem
frantiks avatar
Är ni ett stort gäng kan ni ju dela på er bara så går ni in olika tider. Typ med 5 minuters mellanrum.
Annars är det ingen big deal. Kom in på dom flesta när jag var 18 år. Och jag är kille. Klä dig vårdat och bete dig som folk bara.
Citera
2011-03-10, 17:47
Medlem
postvagns avatar
Bor du i sthlm så kan du ju börja med att gå ut på en vardag. Då är det mindre folk å mer sannolikt att de inte bryr sig om nåt år el två om ett par tjejer vill komma in. Försök sen bygga upp nånting så att vakten/pointern lägger märke till dig. Även om de verkar puckade så är de inte helt bakom flötet, samt har de betalt för att göra ett visst urval, å de väljer hellre nån de vet sköter sig å som de känner igen...än nån aspackad brud. Efter några gånger på en vardag kan d va värt att prova med en helg. Dock kan d va olika personer som jobbar vardag å helg, då får man bita i d sura äpplet lixom.

+ att som tidigare nämnts underlättar det om man inte e FULL å har en sopsäck som klädsel.
Citera
2011-03-10, 17:50
Medlem
kalkys avatar
kom till Göteborg så ska vi visa hur man festar på riktigt
Citera
2011-03-11, 00:42
Medlem
Skriv upp dig på valfri gästlista på Facebook eller på stureplansgruppen.se!
Citera
2011-03-11, 00:48
Medlem
FRA-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blindsided
Hej. Jag undrar om någon har tips om hur man kommer in på klubbarna i Stockholm (runt Stureplan) Jag är 19 år, tjej. På senaste tiden har klubbarna blivit väldigt strikta med åldersgräns. Så, hur går man till väga? Flörtar med vakterna? Fixar kontakter? Tips?

Jag ser bra ut, jag är ingen fjortis som vill ha uppmärksamhet blablabla.. Jag vill bara ha riktigt roligt och komma in på ställena för att dansa och ha riktigt kul med mina kompisar.. Och nej, jag går inte med på några sexrelaterade grejer.

Sååååå.. Anyone?

Testa med att fixa lite kontakter, det kommer att hjälpa mer än att förta med med vakten, du tror väl inte på fullaste allvar att du är den enda tjejen som försöker det?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in