• 1
  • 2
2011-03-06, 09:14
Medlem
Hej. Jag undrar om någon har tips om hur man kommer in på klubbarna i Stockholm (runt Stureplan) Jag är 19 år, tjej. På senaste tiden har klubbarna blivit väldigt strikta med åldersgräns. Så, hur går man till väga? Flörtar med vakterna? Fixar kontakter? Tips?

Jag ser bra ut, jag är ingen fjortis som vill ha uppmärksamhet blablabla.. Jag vill bara ha riktigt roligt och komma in på ställena för att dansa och ha riktigt kul med mina kompisar.. Och nej, jag går inte med på några sexrelaterade grejer.

Sååååå.. Anyone?
Citera
2011-03-06, 09:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av blindsided
Hej. Jag undrar om någon har tips om hur man kommer in på klubbarna i Stockholm (runt Stureplan) Jag är 19 år, tjej. På senaste tiden har klubbarna blivit väldigt strikta med åldersgräns. Så, hur går man till väga? Flörtar med vakterna? Fixar kontakter? Tips?

Jag ser bra ut, jag är ingen fjortis som vill ha uppmärksamhet blablabla.. Jag vill bara ha riktigt roligt och komma in på ställena för att dansa och ha riktigt kul med mina kompisar.. Och nej, jag går inte med på några sexrelaterade grejer.

Sååååå.. Anyone?
du ger svaret själv...flirta med vakterna
Citera
2011-03-06, 09:19
Medlem
Svizzeras avatar
muta med en tusenlapp, jag har sett att sådant fungerar.
Citera
2011-03-06, 10:50
Medlem
Diablesss avatar
Uppträd städat och nyktert vid repen, välklädd och trevlig mot vakterna. Är ni flera i gänget som har åldern inne är det lättare för dig att komma in. Att stå på listan underlättar!
Citera
2011-03-06, 10:51
Medlem
Knotknets avatar
Sluta gå på töntiga ställen som har kö och väljer ut vilka fjollor som ska komma in. p
Citera
2011-03-06, 11:43
Medlem
Diablesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Sluta gå på töntiga ställen som har kö och väljer ut vilka fjollor som ska komma in. p

Är det så mycket bättre att släppa in kreti och pleti hej vilt?
Citera
2011-03-06, 12:30
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diabless
Är det så mycket bättre att släppa in kreti och pleti hej vilt?
Ja det är det.
Citera
2011-03-06, 17:58
Bannlyst
Känner du vakterna så är det inga problem att komma in.
Gå till svartklubb annars.
Citera
2011-03-06, 19:57
Medlem
följ med mig haha. dejtat en vakt på cafe opera så där kommer ja in vip jämt, har kollegor som jobbar på whiteroom och på sturehof så där kommer ja in med. sen ska du va propert klädd, framåt och se självsäker ut. slå en pling så drar vi en krogrunda vettja
Citera
2011-03-07, 11:48
Medlem
Vårdad klädsel.
Citera
2011-03-07, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fruity
följ med mig haha. dejtat en vakt på cafe opera så där kommer ja in vip jämt, har kollegor som jobbar på whiteroom och på sturehof så där kommer ja in med. sen ska du va propert klädd, framåt och se självsäker ut. slå en pling så drar vi en krogrunda vettja

Ge mig nummer så hakar jag!
Citera
2011-03-07, 18:23
Medlem
CoopColas avatar
Hyfsat nyktra, snygga tjejer har inga problem att komma in på ställen kring Stureplan. Du behöver ju inte glida dit typ 00.30, men var där runt halv elva så ska det inte vara några problem.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in