2011-03-06, 07:07
Medlem
Jag r inte den person som r jtte teknisk, utan jag frsker fixa problemet om jag fr ngot, och iom att jag frsker och oftast lyckas lsa de flesta probelm (iom att det oftast r vldigt simpla problem), s ser folk mig som teknisk, men jag har lite frgor angende sony vaio x eller z vet inte riktigt vilken version jag har, men jag har lite problem p fyllan med min dator, fr att jag lyckas p ngot stt zooma in eller ut, nr jag har flera fingrar p "styrplattan/musen", ngon vettig person som kan frklara hur detta fungerar? jag har provat zoomat ut och in osv, men knns som att det blir olika resultat varje gng, s undrar om ngon har en "mall" eller liknande?

Sen s undrar jag dessutom vad det r fr skilland p windows 32 och 64 bitars operativsystem? r det ngon strra skillnad fr mig som "daglig" anvndare av en dator (spelar lite spel osv men inget avancerad skit). eller r det bara om man hller p med photoshop eller liknande program osv.
Citera
2011-03-06, 13:57
Medlem
CyrusGNetWorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Johanaik
Sen s undrar jag dessutom vad det r fr skilland p windows 32 och 64 bitars operativsystem?

Skfunktionen br vl ven fungera fr dig. Du finner ven en befintlig trd om detta mne och denna trd finns under klistertrden som ligger hr p forumet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in