I stil med tråden "avsluta meningen" men där du fortsätter på föregåendes vers istället. Eller om du vill starta en ny eller separat vers som någon kan spinna vidare på går det också bra. Kompilera, kompositera, remixa, spela in när du sjunger, gör tunes till texten, lägg upp flashfilmer, valet är fritt. Enda kravet är att det ska vara av material från denna tråden.
This license lets others remix, tweak, and build upon your work non-commercially, and although their new works must also acknowledge you and be non-commercial, they don’t have to license their derivative works on the same terms.
Flashback som ett forum och community betraktas som upphovsman.
Ska det tramsas så gör något kreativt av det! Får gärna vara karakteristisk för Flashback. Exempel är Bobby "Where the fuck is Bobby? - Smokie" eller Engla "Englamark - Evert Taube". Måste såklart inte vara någon spinn off på existerande låtar. GÖR SOM DU VILL! Håll det bara OnT. DJ kick it!
Kan bli riktigt skoj om bara tillräckligt många hakar på!
Senast redigerad av TheBoot 2011-03-05 kl. 16:48.
Känner inte att min kreativa ådra peakar just nu men får väl dra till med något för att få igång tråden.
I would fuck her for the money if I only had a dime on the bank...
Jag är på det lugna om nån som vill fortsätta bestämmer sig för att låta bli att behålla det jag spelade in, men istället kör sitt eget race med mer instrument och mer lyrik.
Bygg på så får vi se vart det landar,
min fil ser jag mer som en demo av hur första versen skulle kunna låta, men om nån nappar och lägger till mera ord och ett till instrument så blir jag såklart glad.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!