2011-03-05, 14:43
Medlem
Har följande problem:

Ska lana ikväll och min bra dator, vilket också är min skoldator är låst så att jag inte kan installera några program. Har Windows 7 och när jag försöker installera CS måste jag ange ett administratörslösenord- och användarnamn. Finns det något sätt att kringgå detta?
Citera
2011-03-05, 14:48
Medlem
Pröva att försöka ändra administratörs lösenordet via kontrollpanelen, funkade på den datorn jag har iaf.
Citera
2011-03-05, 14:49
Medlem
MisterDeluXes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheEvilGod
Pröva att försöka ändra administratörs lösenordet via kontrollpanelen, funkade på den datorn jag har iaf.

Måste man inte ha det ursprungliga passwordet då?
Citera
2011-03-05, 15:57
Medlem
anden9301s avatar
Testat ändrat kontotyp i kontrollpanel under användarkonton till administratör?
Citera
2011-03-05, 16:05
Medlem
Ultimatrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anden9301
Testat ändrat kontotyp i kontrollpanel under användarkonton till administratör?
Går inte om du inte har adminkonto själv. Tror du att MS är så jävla dumma att de glömmer blockera det eller?

Testa Safe Mode. Är det lösenord på det adminkontot också, och bios är låst på att inte starta från USB eller DVD så är du rökt
Citera
2011-03-05, 16:31
Medlem
Användarkontohanteringen på kontrollpanelen kräver självklart också administratörs lösen och användarnamn.

Det är lösenord också.

Hur fungerar det här med safe mode? Är inte brutal när det kommer till datorer så beskriv gärna.
Citera
2011-03-05, 16:49
Medlem
christerys avatar
Dra hem en CD med rätt program på som alla tidigare försökt få dig att göra, Bränn. Följ instruktionerna på sidan som du laddade ifrån. Enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in