2011-03-05, 13:43
Medlem
Skulle vilja ut och festa lite ikväll, men har min 18 åriga syster här och hittar bara ställen med 20-21 årsgräns. Finns det något bra ställe med 18årsgräns här i Skövde?
Citera
2011-03-05, 13:59
Medlem
Min erfarenhet är att dom släpper in folk som är under 21 ändå. Senaste gången jag var ute i Skövde, på Bogrens närmare bestämt, så frågade jag vad åldersgränsen var. Fick svaret 21, och sen lämnade jag fram mitt legg för att sedan bli insläppt. Jag va 20. Min kompis som stod bakom, 19 år, blev också insläppt.
Citera
2011-03-05, 14:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nerium
Min erfarenhet är att dom släpper in folk som är under 21 ändå. Senaste gången jag var ute i Skövde, på Bogrens närmare bestämt, så frågade jag vad åldersgränsen var. Fick svaret 21, och sen lämnade jag fram mitt legg för att sedan bli insläppt. Jag va 20. Min kompis som stod bakom, 19 år, blev också insläppt.

Ahaa, det lät ju bra. Då gör vi nog ett försök att komma in på bogrens ikväll då. Det kan ju inte mer än att gå åt skogen..
Citera
2011-03-05, 18:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Luna_
Ahaa, det lät ju bra. Då gör vi nog ett försök att komma in på bogrens ikväll då. Det kan ju inte mer än att gå åt skogen..

vibe är öppet också dock går man bara dit för förkrök
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in