Citat:
Ursprungligen postat av mulan31415
Om du nu har så svårt att föreställa dig lite olika ekonomiska villkor så kan du väl läsa frågan igen? OM kostnaden inte spelar någon roll...
Bara för att man har mycket pengar behöver man inte vara tappad! För samma pengar kan man köra gramdoser inject + peptider osv. Jag ser din frågeställning, och jag menar att oavesett ekonomisk status är det ett dåligt val.
Det stora problemet som jag ser det är att man måste överdosera våldsamt för att få upp nivåerna i blodet, och med en så kraftig överdosering kommer även mer biverkningar. Men fortfarande dåliga resultat.
Har man dåligt med pengar skulle jag avråda från andriol, har man bra med pengar skulle jag avråda från andriol. Summa summarum så tycker jag det är ett dåligt prepp, jag bortser från pris och syftar på resultat.
Vet folk som tagit 30st om dagen och ingen tyckte det gav något speciellt kontra inject i låga doser.
Köp hem en pall andriol du, håll koll på prostata o liknande. Även magen kan bli grymt dålig av all olja men det är individuellt. Lycka till och käka mat varje gång du ska ta det annars är upptaget ännu sämre än 7%.
Nu ska jag ut i solen