Satt och slökollade på klipp med en polare häromdagen och snubblade över den. Jag tyckte inte det var något speciellt alls då det ser ut att vara en rejält kraftig "nål" och glaset kan vara lite hur som helst konstruerat, förmodligen speciellt glas som går hål på lätt men inte spricker. Men jag är övertygad om att killen i klippet helt enkelt har tränat länge och hårt.
Tittar man på övriga filmen så ser man hur dom slår sönder pinnar och väldigt tunna stenar och det imponerade inte alls. Det kanske inte är fejk, men isåfall tror jag inte att det
är nått vi övriga inte kan klara av.
Såg en dokumentär som handlade om guiness world records. Där var det en kille som kunde kasta en nål genom en glasruta iaf Japan var han också, det förklarar ju saken.
När de bryter av sten, eller "krossar" som de kallar det i filmen, så är det inget annat än hävstångsprincipen iallafall. Nålen ser mer ut som en spik och glaset var uppenbarligen inte särskilt tjockt. Kort sagt,o om en kung fu jeppe kom hem till mig och fick en vanlig nål att slänga på mitt fönster skulle kan kunna stå där och härja hur länge som helst utan att lyckas.
Liknande grej i serien An idiot abroad, tror absolut att det är möjligt....
Ot: Förövrigt jävligt rolig serie för er som missat den
Tänkte på det där klippet också. Bra gjort om det är fake iaf.
Fö så håller jag med om att ni borde se an idiot aboard och ännu mer ot the ricky gervais show, Karl pilkington är fan skönaste människan på jorden.