2011-03-05, 04:05
Medlem
anden9301s avatar
Hej, jag fick en demostration av en kille som visade sitt usb minne när han stoppade in usb minnet i datorn/datorerna började den samla upp lösenord och konton i ett text dokument utan att han varken tryckte eller skrev något.

Vad är detta för usb minne?
hur funkar det?
går det att fixa?

Är detta usb minne sådant när man köper detta eller är det nån program vara man lägger till på usb minnet?

Jag tyckte det var ganska häftigt jag är inte ute efter att göra något brott eller använda mot andra utan jag vill lära mig mer om detta då det var ganska häftigt och interesant.
Citera
2011-03-05, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anden9301
Hej, jag fick en demostration av en kille som visade sitt usb minne när han stoppade in usb minnet i datorn/datorerna började den samla upp lösenord och konton i ett text dokument utan att han varken tryckte eller skrev något.

Vad är detta för usb minne?
hur funkar det?
går det att fixa?

Är detta usb minne sådant när man köper detta eller är det nån program vara man lägger till på usb minnet?

Jag tyckte det var ganska häftigt jag är inte ute efter att göra något brott eller använda mot andra utan jag vill lära mig mer om detta då det var ganska häftigt och interesant.

"Jag tyckte det var ganska häftigt jag är inte ute efter att göra något brott eller använda mot andra utan jag vill lära mig mer om detta då det var ganska häftigt och interesant. "

Hahahahaha, nåt bättre hade du väl kunnat komma på

Tror det kallas keylogger och att det är ett program
Citera
2011-03-05, 05:50
Medlem
Zkeks avatar
U3 minne heter de googla U3 hacks
Citera
2011-03-05, 15:28
Medlem
anden9301s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zkek
U3 minne heter de googla U3 hacks

så att man använder u3 som plockar upp data från datorn? jag förstår fortfarande inte

googlade på u3 fick då bara upp nått om kontrollering av windows os men det förklarar fortfarande inte varför den plockade upp lösenord och användarkonton.

Tell me moaaarrrrrr
Citera
2011-03-05, 15:31
Medlem
anden9301s avatar
ah sorry läste vidare på u3 hacks och kom rätt xD verkar coolt.men är det så man använder u3 hacks med key logger eller vad handlar det om? :P
Citera
2011-03-05, 15:36
Medlem
anden9301s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TemetsyS
"Jag tyckte det var ganska häftigt jag är inte ute efter att göra något brott eller använda mot andra utan jag vill lära mig mer om detta då det var ganska häftigt och interesant. "

Hahahahaha, nåt bättre hade du väl kunnat komma på

Tror det kallas keylogger och att det är ett program

Det enda jag skulle kunna gjort var att använda det mot min vän men jag skulle inte velat riskerat min vänskap med han :P

och jag är faktiskt intereserad av detta xD
Citera
2011-05-09, 22:07
Bannlyst
http://www.youtube.com/watch?v=LpaIEi6w5qA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in