Citat:
Ursprungligen postat av d,räven
Så problemet är alltså beslutsångest och/eller "mongolism". Hm, är du säker på att du vill vara vän med denna personen? Enligt beskrivningarna låter det som en ovän men du inbillar dig att du, som "god vän", oroar dig. Syftet med tråden verkar oärligt... Ni snackar antagligen mycket skit i ren frustration.
Sluta vara hans bitch, bitch! Men berätta först vad du känner, varför du har svårt att släppa taget om honom (du kanske vill vara hans mongoloidette..?).
hallå lägg av nu va.. jag är ingens bitch. vi har varit nära vänner sen vaggan eller vad man ska kalla, jag gillar han starkt då han är rolig att vara med samt bra vän , å skulle dö för han men, hans beslutsångest går för långt ibland... jag tänker inte bryta kontakten med han om det är det ni tror... jag är hans vän och jag stöttar han när han e skum men, jag vill få ett slut på hans omogenhet eller vad man nu ska kalla det jag har sagt noga vad jag tycker å känner, och som sagt så bröt vi kontakten med han i en månad) lär troligitvis va 1 vecka max dåå... men är full som atm så kan inte skriva eller stava så... MVH