2011-03-04, 17:24
Medlem
ioans avatar
Hej hej.

har absolut ingen aning om det här ligger på rätt forumsdel nu, flytta gärna ifall det behövs.

Jag har en fender stratocaster, vet inte om det spelar nån roll men den är nån slags jubileumsgitarr också, 50 år sen fender grundades. Den är i absolut nyskick, inte en repa på den.

Är det nån som har nån aning om vad man kan begära för den om man vill sälja den, vilket jag vill
säg gärna till om det är nåt mer som ska tilläggas för att man ska fatta vad det är jag har.
Citera
2011-03-04, 17:28
Medlem
Idiotpods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ioan
Hej hej.

har absolut ingen aning om det här ligger på rätt forumsdel nu, flytta gärna ifall det behövs.

Jag har en fender stratocaster, vet inte om det spelar nån roll men den är nån slags jubileumsgitarr också, 50 år sen fender grundades. Den är i absolut nyskick, inte en repa på den.

Är det nån som har nån aning om vad man kan begära för den om man vill sälja den, vilket jag vill
säg gärna till om det är nåt mer som ska tilläggas för att man ska fatta vad det är jag har.

Ta bilder på gitarren. Om du kollar upp serienumret (brukar stå på huvudet eller längst ned på halsen på en metalplatta) så borde du får mer info när den är ifrån. Sen kollar du upp liknande och säljer för typ samma pris.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in