2004-09-07, 05:22
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av oneman
Och jag ser inte att det är en stor grupp som vill ha kvar tråden, bara de gamla vanliga användarna som inte missar en chans att gnälla över moderatorerna och admin.
Enligt min mening så vet du inte vad du snackar om och all din trovärdighet flög just ut genom dörren.

Citat:
Ursprungligen postat av Pellenez
Att jag inte tidigare har skrivit i den här tråden eller någon annan av trådlåsningstrådarna har naturligtvis sina skäl. Vilka kan ni säkert räkna ut.

Over and out!
Att ni vill hålla en enad front och inte öppet kritisera ledningens beslut kan jag acceptera. Jag tycker att det är fel väg att gå och jag tror att det gör mer skada än nytta men det är inte mycket jag kan göra åt saken. Däremot tycker jag gott att du kan kosta på dig en kommentar om det faktum att admin och vissa andra moderatorer har kallat innehållet i dessa trådar för trams. Anser du att dina 340 inlägg bara var trams?
Citera
2004-09-07, 08:04
Medlem
enverhoxha99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaktmask
Enligt min mening så vet du inte vad du snackar om och all din trovärdighet flög just ut genom dörren.

Att ni vill hålla en enad front och inte öppet kritisera ledningens beslut kan jag acceptera. Jag tycker att det är fel väg att gå och jag tror att det gör mer skada än nytta men det är inte mycket jag kan göra åt saken. Däremot tycker jag gott att du kan kosta på dig en kommentar om det faktum att admin och vissa andra moderatorer har kallat innehållet i dessa trådar för trams. Anser du att dina 340 inlägg bara var trams?

Om admins direktiv säger att detta var trams och en moderator låste tråden med den motiveringen kan man nog med gott fog anta att Pellenez 340 inlägg samt andra moderatorers eventuella inlägg också faller under tramskategorin. Svårt att dra någon annan slutsats
Citera
2004-09-07, 08:39
Medlem
Off Topic är borttaget!

Tänk så många meningslösa diskussioner man sluppit om OT fanns kvar!

Men, men... Även på internettet kan väl mirakel ske!
Citera
2004-09-07, 11:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av enverhoxha99
Om admins direktiv säger att detta var trams och en moderator låste tråden med den motiveringen kan man nog med gott fog anta att Pellenez 340 inlägg samt andra moderatorers eventuella inlägg också faller under tramskategorin. Svårt att dra någon annan slutsats
Självklart är det så men vad jag är intresserad av är om Pellenez själv anser att det är trams.

Vad jag tycker är trams är den här oviljan att uttala sig om något som skulle kunna uppfattas som kritik mot administrationen. Ett simpelt "jag tycker att trådarna fyllde en viktig funktion" är knappas liktydigt med att göra revolution. Visst, han kanske anser att det var 340 tramsinlägg men jag finner det svårt att tro att någon skulle lägga ner den energin på något han inte tyckte hade ett värde. Om han nu inte är den största posthoran på hela Flashback då men i så fall så kan man börja fundera på hans lämplighet som moderator.

Det som stör mig mest med oviljan att uttala sig är att det ökar klyftan mellan användare och moderatorer. Det får mig att känna som om jag slår huvudet in i en betongvägg och skriker för döva öron. Och andra sidan kan det mycket väl vara precis så det är.
Citera
2004-09-07, 12:13
Medlem
Schaffers avatar
Hassan - Angående inbrottet
Citera
2004-09-07, 12:19
Medlem
Spaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Då det inte är den enskilda Moderatorn som har tagit beslutet om att låsa tråden utan att den är låst på ett beslut i Outlaw så tar jag upp frågan här öppet forum.

Jag förstår inte den här nya policyn, här pratar vi om en tråd som har 5 725 inlägg och 16 753 som har läst och följer tråden ifråga och så blir den avförd som trams??

Vad jag skulle vilja är att få en förklaring om vad som är trams i tråden och speciellt vad som är betraktat som mer trams än vad som t.ex syns i div bann och varningstrådar fär fan och hans farbror ska in och disskutera varenda beslut och ge sina personliga åsikter om personen ifråga.

Jag är ju ingen moderator precis men har alltid varit emot den där tråden.
Jag känner att den inte haft nått riktigt syfte förutom det syftet att folk ska ha nånstans att posta inlägg i onödan.
Jag menar, det är väl knappast nån som sitter och går igenom vad alla skrivit där? Personligen skiter jag fullständigt vilken låt alla lyssnar på kl 12:47 på en onsdag.

Nej, tråden var tramsig. Ingen diskussion alls, bara meningslösa inlägg.

/Spader
Citera
2004-09-07, 12:19
Medlem
Nelsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schaffer
Hassan - Angående inbrottet

Jag visste att ett liknande inlägg skulle komma..
Citera
2004-09-07, 12:21
Medlem
Rubbermans avatar
Eftersom svar var frågat även från mig ang Now Playing kan jag väl säga som så här. Det var en intressant tråd som jag också skrev i och hämtade inspiration ur. Den låg i Musikforumet och behandlade musik.

Den är dock låst och det finns inget att göra åt det. Att jag som enskild debattör kanske tycker att det är synd och tråkigt spelar i detta fall ingen roll, jag måste precis som ni alla andra rätta mig efter det som bestäms här på FB.
Citera
2004-09-07, 12:34
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slaktmask

Många av mina 7000+ inlägg är definitivt att betrakta som trams. Ingen är felfri. Just de i now playing tycker jag inte är trams. Att jag skrev de flesta innan jag bli mod spelar egentligen ingen roll.

På en rak fråga så måste jag erkänna att jag tycker det var ett felaktigt beslut att låsa den. Jag accepterar dock administrationens beslut. Jag instämmer helt i det kollegan Rubberman skriver ovan.

Min normala approach är att om admin fattar beslut som jag personligen tycker är felaktiga så kritiserar jag dem inte offentligt, men jag försvarar dem inte heller. Jag håller mig helt enklt utanför den publika diskussionen i frågan. Att jag ändå svarar här beror på att jag fått en direkt fråga. Då tillhör det normalt hyfs att svara. I outlaw låter jag skriver jag såklart vad jag tycker.
Citera
2004-09-07, 12:40
Bannlyst
Jag ber att få tacka Rubberman och Pellenez för deras medverkan.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in