Citat:
Ursprungligen postat av Bleep
Eftersom jag tycker mig ana att du skulle haft den åsikten oaktat om du vore användare eller moderator så respekterar jag den. (Fick en släng av Voltaire där.

)
Dock vill jag understryka att jag tycker ni är ute och cyklar ganska grovt om ni vill skapa ett forum utifrån
era bevekelsgrunder. Att lägga örat till rälsen och vara lite mer lyhörd för vad användarna vill ha tyder enligt min mening på sunt förnuft, för att inte nämna respekt för sagda användare. Gällande det senare har ni i denna angelägenhet trampat ordentligt i klaveret, och jag anser på fullaste allvar att ni är mer än lovligt pinsamma. Skäms!
Om en stor majoritet av användarna ville att man skulle kunna skapa sitt eget "krypin" på Flashback, betyder det att det skulle tillgodoses?`
Om en stor majoritet av användarna ville att man skulle stänka knarkforumen, för att de är moraliskt felaktiga, betyder det att det skulle tillgodoses?
Visst skall man lyssna på vad användarna vill, men att gå så långt som att böja sig och tillåta vilken skit som helst tycker jag är fel.
Flashback har, oberoende av vad användarna tycker, en grundidé om vad forumet skall vara. Trådarna som har skapat så stort rabalder har endast överlevt på grund av en löjlig nostalgi som vi nu gjort oss fria från