2011-03-06, 14:29
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Näe.... få bens utskrivet är då inte lätt, skulle också behöva. Har inte alls kollat upp det här med nätapotek, vet inte om man kan lita på sånt. Vill heller inte blåsa liv i gamla kontakter med gamla "vänner", för då har man snart någon som flåsar i luren: "ööööh... nånting å byta mot en bit grönt.?"
Citera
2011-03-06, 15:40
Medlem
Numes avatar
Ska du sova skulle jag rekkomendera någon insomningstablett tillsammans med sobrilen/eller annan framförallt ångestlindrande benzo. Man behöver ju sen inte ta t.ex. en hel 10mgs stilnoct och en 25mgs sobril, om man råkar ha det ordinerat, eller för den delen kan man ju ta mer än så om man behöver, läkarna gillar att skriva ut lite för lite individanpassat (om dem ens skriver ut något såklart) och dessutom att man ska ta det varje natt när man säkert inte behöver det varje natt, osv.

Sök runt lite så lär du hitta, men lär mest vara eurpeiska shoppar du lär hitta, då finns viss risk att tullen norpar det men annars ingen fara egentligen om du inte har extrem extrem otur eller best. MASSVIS. Akta dig för folk som PMar dig här på FB, även om jag anar att det finns flera seriösa sådana filurer här också...men sobril är det inte många som säljer på svarta marknaden du......så inrikta dig på europeiska internetshoppar.
Har du tur kan du ju få utskrivet, men det lär vara svårt du.
Citera
2011-03-06, 15:43
Medlem
Numes avatar
Fast läste lite hastigt, är du redan inne i systemet så att säga, dvs har haft benzo utskrivet förr är det enormt mycket lättare att få det utskrivet igen. Så testa doktorn ändå.
Citera
2011-03-06, 23:16
Medlem
Fjuxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Fast läste lite hastigt, är du redan inne i systemet så att säga, dvs har haft benzo utskrivet förr är det enormt mycket lättare att få det utskrivet igen. Så testa doktorn ändå.

Alla tiders, tack för ditt svar! =)
Citera
2011-03-18, 22:37
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Tack Nume för tipsen. Någon som vet hur vanligt det är med rena "sockerpillerkopior" bland nätapoteken, = risken att bli blåst m a o.
Citera
2011-03-18, 22:42
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Tack Nume för tipsen. Någon som vet hur vanligt det är med rena "sockerpillerkopior" bland nätapoteken, = risken att bli blåst m a o.
Mycket stor risk. Gå till en läkare "på distrikt" och beskriv dina sömnproblem: "Jag klarar mig inte utan sömn, men jag är rädd att bli beroende. Har provat Atarax och Theralen men de hjälper inte, jag blir så j*vla trött dagen efter. Jag har hört att något som heter Sob...någonting kan hjälpa" etc...
Citera
2011-06-22, 23:22
Medlem
Fjuxans avatar
Fick Oxascand utskrivet igår, dock pga andra skäl men ändå.
Läkaren var på vippen och ge mig atarax men jag sa att dom hjälper inte och så nämnde jag oxascand och det var inga problem, dock fick jag bara 10mg, ville ha haft 25orna.

En liten update.
Citera
2011-06-22, 23:24
Medlem
Fjuxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nume
Ska du sova skulle jag rekkomendera någon insomningstablett tillsammans med sobrilen/eller annan framförallt ångestlindrande benzo. Man behöver ju sen inte ta t.ex. en hel 10mgs stilnoct och en 25mgs sobril, om man råkar ha det ordinerat, eller för den delen kan man ju ta mer än så om man behöver, läkarna gillar att skriva ut lite för lite individanpassat (om dem ens skriver ut något såklart) och dessutom att man ska ta det varje natt när man säkert inte behöver det varje natt, osv.

Sök runt lite så lär du hitta, men lär mest vara eurpeiska shoppar du lär hitta, då finns viss risk att tullen norpar det men annars ingen fara egentligen om du inte har extrem extrem otur eller best. MASSVIS. Akta dig för folk som PMar dig här på FB, även om jag anar att det finns flera seriösa sådana filurer här också...men sobril är det inte många som säljer på svarta marknaden du......så inrikta dig på europeiska internetshoppar.
Har du tur kan du ju få utskrivet, men det lär vara svårt du.

Du verkar ju ha koll på läget ang. läkemedel.

Om jag tar två stycken 10mg Oxascand, får jag samma effekt som en 25mg då?
Eller blir det för farligt? Hur funkar det?

Tack
Citera
2011-06-22, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjuxan
Om jag tar två stycken 10mg Oxascand, får jag samma effekt som en 25mg då?
Eller blir det för farligt? Hur funkar det?

Tack

Nja fattas ju då 5mg. :P

Testa dig fram, det krävs mycket till innan det blir farligt och mest troligen somnar du långt innan, däremot kan det uppstå minnesluckor vid lite för hög dos.
Citera
2011-06-23, 22:33
Medlem
Fjuxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kr0owe
Nja fattas ju då 5mg. :P

Testa dig fram, det krävs mycket till innan det blir farligt och mest troligen somnar du långt innan, däremot kan det uppstå minnesluckor vid lite för hög dos.

Okej, tycker det känns lite vågat att experimentera med läkemedel men jag minns att 15mg gav mig svaga knän.
Då bör två stycken 10mg ge bra effekt.
Citera
2011-06-24, 01:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjuxan
Okej, tycker det känns lite vågat att experimentera med läkemedel men jag minns att 15mg gav mig svaga knän.
Då bör två stycken 10mg ge bra effekt.

Känns 15-20mg bra så kör på det.
Bros ju lite på vad det är för typ av läkemedel men du behöver inte vara rädd för att råka överdosera Oxascand med dödlig utgång men bra att du tar det säkra före det osäkra i alla fall.
Citera
2011-06-24, 11:22
Medlem
Fjuxans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kr0owe
Känns 15-20mg bra så kör på det.
Bros ju lite på vad det är för typ av läkemedel men du behöver inte vara rädd för att råka överdosera Oxascand med dödlig utgång men bra att du tar det säkra före det osäkra i alla fall.

Okej, då ska jag testa att knapra i mig två ikväll innan jag går till sängs.
Tack för hjälpen!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in