2011-03-04, 02:15
Medlem
Denoms avatar
Inga sikter, tankar och ider varar fr evigt, alltid pverkas man och likt en ny tanke fds dr en annan ut. S gr det ens att veta vad man vill, om det man vill r utom rckhll fr att man ska hinna tnka innan man kommer dit?
Citera
2011-03-04, 02:47
Medlem
Sjlvklart pverkas du hela tiden och dina knslor fr ngot frndras med tiden, men frhoppningsvis hittar du ngot du vill spass mycket eller tror tillrckligt starkt p att du faktiskt hinner att genomfra det innan dina tankar, nya ider och knslor hinner ikapp dig.
Citera
2011-03-04, 03:43
Medlem
Dawlishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Inga sikter, tankar och ider varar fr evigt, alltid pverkas man och likt en ny tanke fds dr en annan ut. S gr det ens att veta vad man vill, om det man vill r utom rckhll fr att man ska hinna tnka innan man kommer dit?

Givetvis blir man formad som person av erfarenheter. Men krnan, det som gr en till vad man r frn brjan kommer alltid att finnas dr. Det r just p grund av den krnan som du uppfattar vrlden som du gr, och har specifika intressen, saker som ger dig ngot. Dessa kommer aldrig att frsvinna, dock kommer du att finna nya intressen, eller utveckla dina gamla.

Klart gr det att veta vad man vill, har man bestmt sig fr ngot man trivs med, s r det bara att kra.
Citera
2011-03-04, 04:14
Medlem
Chemical-Xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom

Gr vl att veta fr stunden.
Sedan r det andra saker och hndelser som spelar in i avgrandet om man fr det nskade eller inte.

Off topic:
WTF "Senast redigerad av Denom Idag kl 12.00"??!!
Citera
2011-03-04, 06:08
Medlem
WhoFortyTwos avatar
Framtiden existerar inte och d tiden r ett minne och minnen kan man aldrig lita p helt drfr existerar bara nuet, jag vet vad jag vill just nu.
Citera
2011-03-04, 06:11
Medlem
Euroguys avatar
Jaja! Tack som fan att jag vaknade till riktigt nu p morgonen haha
Citera
2011-03-05, 01:49
Medlem
xallies avatar
Det r klart att det r olika saker som kan pverka vad man vill hr i livet. T.ex s vet jag sjlv att jag kan bli kraftigt pverkad av vissa filmer som ndrar mitt perspektiv p ml i livet och hur jag vill leva mitt liv osv. Men sjlva krnan eller vad som r mitt "standard" r alltid det samma eller ndras inte i samma hastighet iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in