2011-03-03, 21:37
Medlem
Hej hopp allesammans!

Jag och ett par vänner ska på kryssning snart och jag tänkte på att passa köpa ett par cigarrer då jag lite smått har fattat tycke för sådana.

Jag är dock ingen expert på cigarrer så det är därför jag kommer hit, där folk fakiskt vet
Jag vet inte om priset på cigarrer är så mycket billigare på taxfree jämtemot hemma då en del godis- och spritsorter är jämnbördiga i pris om man jämför dem på taxfree vs. hemma.

Är det någon som brukar handla cigarrer på taxfree och har lite hum om priserna?
Likaså, är det någon som vet om utbudet av cigarrer där är dugligt eller om de bara har skräp?

Givetvis får det gärna vara kvalitét på cigarrerna om de nu är bra cigarrer - vill givetvis inte bli blåst och betala dyra pengar för en cigarr man kan få tag på jättebilligt här hemma.

Har för mig att jag köpte någon Macanudo där förut, dock så kommer jag inte ihåg hur den var.. eller priset på den för den delen.
Citera
2011-03-03, 21:40
Medlem
Knotknets avatar
Ciggarer ska förvaras i en fuktig miljö. Ganska känslig produkt så därför tycker jag inte att du ska köpa cigarr på tazfree utan att köpa av en seriös tobakshandlare som förvarar ciggarerna på rätt sätt och har kunskap. Du kommer inte ha råd att röka lika mycket kanske men kommer få ut mer av de du väljer att röka.
Citera
2011-03-03, 21:45
Medlem
King1001s avatar
Cohiba är mina personliga favoriter om du ska endast köpa på kryssning. Bra smak, kanske lite dyra för det man får men det är definitivt de bästa som finns på en kryssning.
Citera
2011-03-03, 21:49
Medlem
Sweet Zombie Jesus, redan svar efter ett par minuter

Hamrar ni på F5-knappen konstant eller?

Hursomhelst! Tack för svaren. Jag tänkte bara inhandla ett par stycken som kommer förbrukas ganska snart. De brukar väl dessutom ligga i ett plastfodral tror jag så de klarar väl någon vecka där iaf

Cohiba säger du? Interesting, interesting..
Ska kolla upp Cohiba, tackar tackar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in