2012-01-31, 20:41
Medlem
Berrabubs avatar
3,4dmmc är ju en awesome mysardrog! Skumt att så många fått konstiga at´s osv från denna. Själv drog jag bomber på 500mg. Efter det låg jag och kramade kudden i 2-3 timmar och bara mös.
Typ som mdma fast utan glädjekicken\euforin. Rent jäkla mys!

SNORTA INTE denna substans för helvete! xD

edit, man får ett jäkla refill sug på denna drog. SE UPP!
Citera
2012-01-31, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Berrabub
3,4dmmc är ju en awesome mysardrog! Skumt att så många fått konstiga at´s osv från denna. Själv drog jag bomber på 500mg. Efter det låg jag och kramade kudden i 2-3 timmar och bara mös.
Typ som mdma fast utan glädjekicken\euforin. Rent jäkla mys!

SNORTA INTE denna substans för helvete! xD

edit, man får ett jäkla refill sug på denna drog. SE UPP!
yeah riktigt konstig drog. Är nog inte så poppis för att den inte är vad folk förväntar sig plus att den imo är väldigt dyr.
Citera
2012-01-31, 23:15
Medlem
overdoses88s avatar
Haha.

Ja som sagt, alla skriver olika och tycker olika. Men så är det ju. Får helt enkelt se/känna själv när det kommer (om det kommer) =)
Citera
2012-01-31, 23:29
Medlem
L.A.M.Fs avatar
När jag knarkade så delade jag upp ett gram på tre fixar, var råkickad en hel dag, sjukt bra rc imo.
Citera
2012-02-01, 08:26
Medlem
Berrabubs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dee
yeah riktigt konstig drog. Är nog inte så poppis för att den inte är vad folk förväntar sig plus att den imo är väldigt dyr.

Tror de flesta förväntar sig nog något tjackrus ev kick. Själv vart jag rätt överraskad hur annorlunda denna drog var. Den mustiga\kryddiga doften var rätt unik den med!
Man kanske skulle ha ett par gram i julkakorna nästa år.. Jäklar vilken mysig jul det skulle bli med familjen hahaha

Citat:
Ursprungligen postat av overdoses88
Haha.

Ja som sagt, alla skriver olika och tycker olika. Men så är det ju. Får helt enkelt se/känna själv när det kommer (om det kommer) =)

Återkom med feedback!
Citera
2012-02-03, 13:21
Medlem
overdoses88s avatar
Fan då !

Måste vänta tills nästa vecka, då kommer grejjorna Men men den som väntar på något gott väntar alltid för länge !
Citera
2012-02-04, 03:05
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
penisjuice skrev följande i metylone tråden:
Citat:
Ursprungligen postat av PenisJuice
Det är 3,4-DMMC han vill ha. Svagt rus och permanent nedsatt hjärtfunktion.

stämmer detta? har lite 3,4 men nu blev jag lite små rädd..
Citera
2012-02-04, 05:40
Medlem
Reality81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackad-Tullare
penisjuice skrev följande i metylone tråden:

stämmer detta? har lite 3,4 men nu blev jag lite små rädd..

jag har läst någonstans vet inte var kan inte bidra med källa men just 3.4-dmmc ska vara specifi8kt skadligt för hjärtat.
Citera
2012-02-04, 08:43
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reality81
jag har läst någonstans vet inte var kan inte bidra med källa men just 3.4-dmmc ska vara specifi8kt skadligt för hjärtat.
ah fan då vet inte om man vågar ta det man har liggandes då.. har haft en 5a liggandes sedan sommars
Citera
2012-02-04, 10:34
Medlem
overdoses88s avatar
Citat:
ah fan då vet inte om man vågar ta det man har liggandes då.. har haft en 5a liggandes sedan sommars

Ge den till mig då? =) haha
Citera
2012-02-05, 03:30
Medlem
Tjackad-Tullares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av overdoses88
Ge den till mig då? =) haha
haha u wish!
Citera
2012-02-05, 10:26
Medlem
creepyones avatar
Citat:

Äsch våga och våga! En 5:a tar inte död på dig. Jag har brukat säkert 10 gram utav denna drogen vid olika tillfällen i sommras. Det är vid längre kontenuelligt bruk som jag kan tänka mig att 3,4 ger hjärtat hyffsat med stryk. Dock har jag själv lagt denna substansen på hyllan för gott. Den fanns till hands i sommras när inget annat gick att få tag på men överlag är det en riktigt dålig substans känns jävligt smutsig och oren överlag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in