2011-03-03, 16:48
Medlem
Tjena!

Fick denna av min syrra nyss http://brorosyster.se/product.html/s...ategory_id=106

Hur använder man denna? Vad är det ens, hårspray?

Må bäst!
Citera
2011-03-03, 17:16
Medlem
En uppfräschare under dagen när håret känns lite trött!
Citera
2011-03-03, 17:20
Medlem
Det är ett torrschampo du kan använda mellan tvättarna. Generellt med såna brukar vara att du lyfter håret och sprayar med ca 20 cm avstånd mot hårrötterna. Borsta bort eventuellt överflöd efter en stund. Jag själv använder ibland liknande produkter främst vid luggen och längs benan där håret kan se fett ut.

Läs på flaskan för säkerhetskull! Det brukar stå instruktioner där!

Säg gärna till om den funkar bra. Har själv inte hittat det bästa torrschampot ännu!
Citera
2013-02-06, 19:19
Medlem
montpleass avatar
[quote=wasawasawa]Det är ett torrschampo du kan använda mellan tvättarna. Generellt med såna brukar vara att du lyfter håret och sprayar med ca 20 cm avstånd mot hårrötterna. Borsta bort eventuellt överflöd efter en stund. Jag själv använder ibland liknande produkter främst vid luggen och längs benan där håret kan se fett ut.

Läs på flaskan för säkerhetskull! Det brukar stå instruktioner där!

Säg gärna till om den funkar bra. Har själv inte hittat det bästa torrschampot ännu![/QUOT

Letar ni efter det bästa torrshampot fortfarande??? detta är skrivet från en som har provat över trettio olika märke.
en återkommande faktor som man märkt efter att ha provat dessa är: att de som är lite dyrare faktiskt är de som är de bästa.

vill inte skriva några märken här för då kan väl det leda till avstängning här på forumet. så det enda jag kan säga som jag vet stämmer är just: lägg hellre ut lite dyrare peng för att få det bästa torrshampot.

i detta läget så kommer man långt med det. köp hos frisör, kända märke i första hand. då blir man nöjd med sitt köp och bruk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in