Jävlar abc gruppen som är de största cocksuckers där ute.
Det börjar med att abc gruppen kommer till mitt gymnasium för några månader sen. Hela klassen satt och designade sitt eget mössa och beställde även jag gjorde men efter ha beställt så tyckte jag det ville jag inte göra för jag kan köpa samma mössa billigare än 1200kr.
Så frågade jag kvinnan från abc gruppen där kan du ta bort hela ordern hon sa att det går bra att maila kundtjänst så tar de bort den och det gjorde jag direkt när jag kom hem. Sedan så förre veckan kom min klassens mössor och min lärare sa att ja din har också kommit jag blev överaskad för jag hade ju tagit bort ordern.
Det var samma mössa som jag hade beställt för flera månader sen så tänkte jag ok det finns ingen faktura så kanske fick jag den grattis, tog den hem. Idag fick jag inkassokrav från visma collectors att jag har inte betalat för mössan med ränte påslag blir det runt 1450 och jag måste betala innan 10 mars.
VAD SKA JAG GÖRA FÖR FAN jag vill inte ha den här mössan har redan mailat abc gruppen har inte fått svar än.