2007-02-27, 21:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av /Fürstenhoff.
Hej alla på detta eminenta forum!!

Jag heter Patrik Fürstenhoff, en före detta kriminell person som tyvärr har en massa skit på mitt samvete men som i dag lever ett ordnat liv utan kriminalitet, skit som inte går att få ogjort hur mycket jag än önskar att det gick, skit som jag antagligen kommer att få leva med resten av mitt liv - kanske något som jag förtjänar om man ser till mitt förflutna, vem vet!!

Det går alltid en massa rykten om personer likt mig som har ett förflutet som jag, om personer likt mig som syns på olika forum mm med spektakulära saker som GR filmerna som vi distribuerar världen över, rekordförsök mm!!

Man kan med andra ord lätt säga "alla känner apan men apan känner ingen" - eller gör folk verkligen det, folk som sprider alla dessa storys och rykten om mig och vad jag har gjort - känner dom verkligen mig eller känner dom ens till vad jag gjort eller inte??

Som sagt så har jag gjort mycket i mitt liv jag ångrar vilket lett till att jag för mer än 10år sedan suttit i fängelse, sårat mängder av oskyldiga männsiksor, familj samt vänner, saker som nu gör att jag överhuvudtaget skriver i denna trevliga tråd om Ghost Rider!!

Lever som sagt nu ett ordnat familje liv sedan 10år utan kriminalitet vilket känns underbart och något som jag strävar att fortsätta göra till trotts alla storys, rykten och påståenden som florerar i från folk som PÅSTÅR SIG VETA ANNAT!!

EDIT: just för att slippa storys, rykten mm så gick jag för flera år sedan ut på sporthoj.com på samma sätt som nu och berättade vad jag gjort mm - enklast så i stället för att försöka försköna sitt förflutna!!

Mvh,
Patrik Fürstenhoff.

Snyggt.
Citera
2007-02-27, 21:56
Medlem
surkrumps avatar
PF, har det inträffat några olycksfall i arbetet så att säga?

Inga omkullkörningar eller andra incidenter under pågående inspelning(ar)?
Citera
2007-02-27, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ballder
Han är en föredetta roadracingförare.
Han är den som är personen bakom SWT Racing.
Han påstås också vara den som liggger bakom produktionen av "Ghostrider"
Han tycks dra ihop skapligt med pengar på något..men vad? Någon som vet?
På sin hemsida www.ghostridermovie.net har han tävingar där man kan vinna fina priser (motorcyklar mm) men varför är det ingen som bor i sverige som vinner ? Är allt bara bluff för att få in pengar?

Vem vet vad det är för filur?

Tjena på dig!!

Han, jag - Patrik Fürstenhoff - arbetar helt rätt i bakgrunden med dessa filmer!! *tummen upp*

Han, jag - Patrik Fürstenhoff - drar INTE in speciellt mycket pengar personligen per år, och dom pengar jag "drar in" går för hela slanten till för att i år göra mig skuldfri vilket jag pga mitt förflutna inte vart sedan 1989 - satan i gatan vad segt liv man levt!! :O/
(men du får gärna utveckla vad det är som får dig att tro att JAG "drar ihop" skapligt med pengar!!??)

Du har dock helt rätt i att vi har riktigt trevliga tävlingar på www.ghostridermovie.net där vanligt folk vinner priser, en gång tom en Suzuki GSX-R1000. (Vinnaren var en Estnisk rally mästare som både namngavs mm på Ghostrider websidan)

Du i frågasätter varför det är nästan bara är vinnare som INTE bor i Sverige??

Enkelt besvarat då 85% av alla 66000 medlemmar på forumet & ca 85% av alla dom dryga 12.000.000 besökare som vi haft på Ghostrider websidan just är boende utanför Sveriges gränser - inget annat även om det vart "smaskigare" om det varit fusk rakt igenom!!

Tror det är få som vet vem denna "filur" verkligen är men några svar på dina frågor kanske du får om du fortsätter att läsa i denna trevliga tråd!!

/Fürstenhoff.
Citera
Medlem
UpplysTs avatar
Citat:
P***** = no1

från http://www.ghostridermovie.net/

från http://www.sporthoj.com

båda skriver ofta enstaka ord med stora bokstäver. ofta flera punkter, utropstäcken och frågetecken.

avslöjad!!!

Mannen vara en myt ..
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av /Fürstenhoff.
Hur många förare det är i GR filmerna??

1 stycken är det, en som kör motorfordon och 1 som cyklar på den livsfarlige BMX cykeln!!

/Fürstenhoff.

Ps!
Om du sett en bild av mig så har du helt rätt i att jag är en "oldtimer"!!
Ds!
Vi älskar oldtimers,det är ju ni som har all erfarenhet..Mera bus på gatorna tas tacksamt emot.....Du är en sann hjälte i mina ögon
Citera
2007-02-27, 22:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av UpplysT
Och så gör dom samma stavfel på ordet " trots" i sina meningar när dom gör inlägg på sporthoj.com , båda stavar "trotts" ....
Både poisen och alla vi på sporhoj vet ju vem som är ghosrider , men så länge ingen tas på bar gärning kan mannen vara en myt ..

OM!! jag nu är avslöjad enligt dig för att vara "Ghost Rider" för att jag i inlägg både som mig själv, som Team GR eller som GR på olika forum använt 3 ... & stavat fel på ordet "trots" mm när jag gjort inlägg eller skrivit i mina egna trådar så läggs inte ribban högt för vad som behövs för att bevisa saker och ting!!

/Fürstenhoff.
Citera
2007-02-27, 22:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av surkrump
PF, har det inträffat några olycksfall i arbetet så att säga?

Inga omkullkörningar eller andra incidenter under pågående inspelning(ar)?

Fram till i dag så finns det bara en olycka då GR under en test av väg körde omkull på någon vätska på en påfart vid Nynäsvägen/Tyresövägen utan att skada vare sig själv eller annan egendom!!

/Fürstenhoff.
Citera
2007-02-27, 22:04
Medlem
greeneyes avatar
/Fürstenhoff.

Är det sant att du raggar fjortisar?
Citera
2007-02-27, 22:05
Medlem
UpplysTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingofstyle
Kan du inte gå med på att det är du på BMXen iaf?

Hoppas det kommer något sevärt bus snart, jag är en stor fan..

Han som cyklade på bmx:en var väl en glad 17 årig yngling har jag för mig , en bodydouble , om polisen stoppar bmx killen(vilket dom antagligen räknade med då den sekvensen spelades in) så är det väl lika bra att ha en som ser ung och fräsch ut , han gjorde ju inget brottsligt direkt , förutom att vara med och driva lite med lagens långa arm
Citera
2007-02-27, 22:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av flyger
Läser du lite på forumet sporthoj.com är det knappast någon hemlighet vad han håller på med. Även om man inte får prata om ghostrider så är det tydligt vem som är ansvarig för det.

Min uppfattning är att han har en ganska bra business i att sälja mc-tillbehör.
Hans rekordförsök har väl haft ganska mycket sponsorer.

Ett vettigt svar - tack!!

"Tom" med jag måste arbeta - sjuk värld vi lever i!!

/Fürstenhoff.
Citera
2007-02-27, 22:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av drulovic
Han är ful sägs det

Jupp - men tjejerna verkar gilla det skarpt!!

/Fürstenhoff.
Citera
2007-02-27, 22:09
Medlem
Celles avatar
Hej Fürstenhoff.
Varför skriver du "Ghost Rider" (som vi vet spelas bla av N. Cage i den nu aktuella filmen) istället för Ghostrider (som är den "myt" som folk anklagar dig för att vara)?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in