2020-03-18, 15:36
Medlem
Är det någon "tramskändis" jag ändå har min fullaste respekt för, så är det Markoolio. Kan t.ex. varmt rekommendera hans sommarprat i P1 från häromåret.
Citera
2020-03-18, 16:54
Avstängd
Hur många har marko knullat tro? Minns att han sa i ngt program att hans fru blivit smått äcklad när han yppat ungefärlig siffra när de började dejta för att de var så många. Kan det vara fyrsiffrigt? En sådan vana försvinner väl inte bara för att man gift sig, så är ju inte otroligt att frun fick nog av könssjukdomar när barnskaffandet var över.
Citera
2020-03-18, 17:46
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Waji
Det var visst känsligt för dig. Men det är visst okej för dig att gissa på mig och spekulera men inte om det tråden det handlar om.

Det goda hatet
Du såg inte ens sarkasmen i mitt gissande? Jösses vilket klappmongo
Citera
2020-03-18, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vossibop
Mest äkta snubben vi har i Sverige.
Låt Markoolio knulla och dra hur mycket koks han vill, sluta skvallra som kärringar om det och sprid massa rykten.

Säg en enda kändis som inte drar kola och knullar snett. Det är i deras DNA.

På allvar vill veta en eller några....... 😂 Kändisar är inte trogna sorter. Om Marko varit i detta fall kan man spekulera i.
Citera
2020-03-19, 09:28
Medlem
idiamindadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XxDrag0N-Sl4y3RxX
Är det någon "tramskändis" jag ändå har min fullaste respekt för, så är det Markoolio. Kan t.ex. varmt rekommendera hans sommarprat i P1 från häromåret.
Ja. Något av det bästa från Sommar. Man pendlade mellan asgarv och tårar. Karln tar sig alltid tid för barn. En stor man.
Citera
2020-03-19, 09:32
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Håller med!
En annan är Sean Banan.
Citera
2020-03-19, 10:53
Medlem
Lichtblicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
Karln tar sig alltid tid för barn. En stor man.

Skoja inte! När jag var mindre runt 13-14 så träffade jag och familjen honom vid någon teater som han var med i varav min lillebror frågade om en autograf där han hade skrivit Tyke Mördbult på. Jorå, vi fick se mer än en autograf utan en drägglande Tyke som stod där framför lillebrorsan.

Det var rätt charmigt. Jag har träffat honom ett antal gånger och han är lika rolig och trevlig emot oss (då) barn och de äldre mamma, pappa och fick mormor att börja asgarva.

Det finns inget illa att säga om honom. Han är bara en genuint bra person och hans prat i p1 förra året var kanon då han prata om allt ifrån sitt liv, markoolio som artist till de mer tragiska händelserna och hans liv som pappa.

Han och Fredde Granberg är två höjare.
Citera
2020-03-19, 15:20
Medlem
volvo 240s avatar
Även om jag gillar Markoolio som person så borde han och alla andra kändisar som talar om att de brukar kokain med mera låsas in retroaktivt. SSkulle de rättsvårdande myndigheterna göra så så skulle man kunna få ner narkotikabruket rätt rejält.
Citera
2020-03-19, 19:18
Medlem
DoYouSharks avatar
Från november
https://www.ilikeradio.se/podcasts/morronensgast/17186/

51:20

Marko och Roger kommer inte överens gällande dagens inrikespolitik. Det är bara en kort sekvens. Det märks ändå att Marko är nere på jorden. Tråkigt att höra honom utskrattad.
Citera
2020-03-19, 19:42
Medlem
Jag och syrran träffade Markoolio på en finlandsfärja när vi var små. Han stod och pratade med oss när hans telefon ringde. Han svarade i telefonen, men sa direkt ”Jag kan tyvärr inte prata just nu, jag är upptagen med att prata med barn” sen la han på.

Han hade inte behövt göra så för två små skitungar som oss. Haha. Schysst snubbe. Men snacka ni skit om honom allt ni vill. Jag drar från tråden. Hej då.
Citera
2020-03-19, 20:20
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av idiamindada
Ja. Något av det bästa från Sommar. Man pendlade mellan asgarv och tårar. Karln tar sig alltid tid för barn. En stor man.

Det ni skriver stämmer överens med mitt intryck. Han har min respekt. Speciellt det där att han har tagit sin roll som barnunderhållare seriöst väcker respekt hos mig.
Citera
2020-03-19, 20:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grimey
Jag och syrran träffade Markoolio på en finlandsfärja när vi var små. Han stod och pratade med oss när hans telefon ringde. Han svarade i telefonen, men sa direkt ”Jag kan tyvärr inte prata just nu, jag är upptagen med att prata med barn” sen la han på.

Han hade inte behövt göra så för två små skitungar som oss. Haha. Schysst snubbe. Men snacka ni skit om honom allt ni vill. Jag drar från tråden. Hej då.

Du kan väl seriöst inte mena att de flesta på senaste sidan snackar skit om honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in