2007-07-02, 12:41
Medlem
Markoolio hade sin Bmw X5 brevid mig i garaget, sprang på honom ofta. Extremt trevlig!!
Citera
2007-07-02, 13:25
Bannlyst
Du missade en tråd (den är felstavad): http://www.flashback.org/showthread.php?t=378179

Folk sitter och skriver saker som:

"Nja, jag vet* fler och värre saker. Inget jag vill prata om under detta konto dock. Men det du säger är väl typ det han sa i intervjuvn, men det var helt andra saker det gällde i verkligheten. Typ misshandel och annat.

Han var i lag med ett antal ganska så busiga pojkar och gjorde en del saker som om det kom ut skulle strida helt och hållet mot den han är nu så att säga."

"Han gillar att dra kola lite då och då. Men vem fan gör inte det?"

"Han har fortfarande lite problem när han är ute och festar, var inte alltför längesen han blev utkastad från krogen pga fylla och bråk...."

"Marko är ju en finne som gillar att supa. Hans största hobby är dock tjack, även kallat farsta-ladd. En gång ramlade han in hos min dåvarande flickvän (i Orminge), alltså hans hemtrakter, klockan åtta en måndag morgon med nedkissade byxor efter att kört en hel helg. Ja, jag var på själv på plats och Marko och mitt ex är barndomsvänner. Han har även en lillbrorsa med ett extremt hetsigt temperament, bra kille dock.

Det är väl Marko också. Han köpte t.ex. en villa åt sin mamma för sina skivpengar. Hans största problem är nog att han är 100 % förort och alltid kommer vara det."

Sen skriver jag om att hans morsa super i norrland, då jävlar blir han sur!
Citera
2007-07-02, 14:04
Medlem
StefanHeterJags avatar
Han var indragen i en massa hyss som ung och umgicks med struliga personer.
Idag är det en helt annan sak. Han är genomtrevlig och äkta.
Jag var själv rätt illa ute när jag var ung och har bättrat mig.. Alla kan bättra sig och när han fick chansen tog han den. Jag önskar honom exakt all framgång han kan få.
Citera
2007-07-02, 17:20
Medlem
L0darens avatar
Hans farsa är väl finsk zigenare?

Hade en kompis som var halvzigge som var släkt med Marko.
Citera
2007-07-02, 20:47
Medlem
ztutzs avatar
Han är en vanlig snubbe. Jätetrevlig,
Citera
2007-07-03, 18:58
Medlem
joråsates avatar
Har bara träffat honom en gång, backstage på en spelning, jag bad om en autograf till en kompis unge. Han såg sjukt stressad ut, men tog sig tid att fråga vad ungen hette och skrev ett litet meddelande m.m.

Fick ett sjukt bra intryck av killen iaf.
Citera
2007-07-03, 22:09
Medlem
Mulas avatar
Har träffat honom en gång, när vi var ute ett gäng och drack bärs på en söderkrog. Han var jäkligt trevlig, och hade inga problem med att vara med på gruppfotot
Citera
2007-07-04, 05:06
Medlem
charlieparkers avatar
sett honom på TV: n flera gånger idag!!!!!

Den jäveln gör reklam för kokain och benämner det både "Coka" och Kåla!
Man ska visst få ett glas att förvara det i också!!!!

Ofattbart är att McDonalds är inblandad i det hela!!!
Citera
2007-07-04, 12:58
Medlem
KönsKlass avatar
Betvivlar inte att killen är genomsnäll. Han ger i alla fall inte intrycket av att vara en taskig jävel. Det enda jag stör mig på är väl att hans musik är så extremt dålig. Man skäms lite för hans skull när man hör låtarna. Han är väl förövrigt den enda artist vi har här i landet som gör musik för barn och förknippar sommar, sol och strandliv med starköl, starksprit och kopiösa mängder vin. I alla fall om man får utgå från den senaste barnlåten de plågas oss med på radion idag. Det är ett vackert budskap han levererar till barnen i alla fall.
Citera
2007-07-04, 14:17
Medlem
davidoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyTiera
Bara för att farbror blå tycker man ska kissa i en bur behöver det inte betyda att man är ett jävla svin och att all bra pr varit bullshit.

Han är en helt vanlig människa helt enkelt

Kanner du nagon som inte ar just en helt vanlig manniska?
Citera
2007-07-04, 14:20
Medlem
Ali Keiths avatar
Markoolio är grymt trevlig. Har tagit en öl med honom på O´learys i Umeå och vi surrade om både det ena och det andra. Genuint trevlig och rolig.
Citera
2007-07-04, 15:00
Medlem
Jävligt trevlig. Fick bärs av honom på krogen. Hans raggningsförsök på en tjej gick dock åt skogen, men mig hade han fått!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in