2011-03-03, 14:53
Medlem
ibmachines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kairos
...och Renck är mer känd som Stakka Bo. Precis som Åkerlund hylland musikvideoproducent, men även som soloartist.

Och aktuell som regissör av ett avsnitt The Walking Dead!
2011-03-03, 14:54
Medlem
Jobbade och jobbade gick i alla fall i samma skola som johan sjöstrand och spelade handboll i samma klubb som han när jag var liten.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Johan_Sj%C3%B6strand
2011-03-03, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frank.Costanza
edit
Åkerlund är en av de största regissörerna vi har på den amerikanska marknaden för tillfället. Fast han sysslar väl bara med musikvideos nu tror jag.

Han gjort videos för bla Roxette, Madonna, Britney, Aguilera, Lady Gaga....
Med andra ord hyfsat känd i de svängarna.

Skulle bara vilja fylla på den listan. Och säga att han har under en lång tid varit och är nu kanske den absolut mest eftertraktade regissören inom musik-video.

Blink 182, Rolling Stones, Metallica, Maroon 5, Smashing Pumpkins, u2 osv. Hans senaste film har jag inte sett Horsemen.

Men hans film Spun är ju en klassiker. Har ni missat den så är det dags att se den.

Sen kan man ju undra hur personen har jobbat med dessa herrar? Dansat i en video ?
2011-03-03, 15:11
Medlem
hade Naken-Janne på mitt jobb...
2011-03-03, 15:29
Medlem
tefatspupillers avatar
Jag vill veta mer om naken janne som säljscoach. Kan någon av er som jobbade med honom utveckla ?
2011-03-03, 15:47
Medlem
marc0p0l0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flippkid
Haha kändis vet jag inte, men Naken-Janne som var med i farmen förut jobbar som säljcoach på mitt jobb..

Citat:
Ursprungligen postat av pdng
Haha, har också haft honom som säljcoach...Var inte kvar där länge dock.

Citat:
Ursprungligen postat av vikinglongboat
hade Naken-Janne på mitt jobb...

Jobbar Naken-Janne lite överallt eller jobbar ni på samma ställe?
2011-03-03, 15:54
Medlem
Anonymflashbackares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slooth
Jobbar på samma bowlinghall som Darin
Så folk har äntligen upptäckt hur jävla kass Darin är så hans nya karriär är att jobba på en bowlinghall?
Citat:
Ursprungligen postat av kewkhewra
Inte just nu men har tidigare jobbat på samma ställe som Jens Lapidus och Elin "Woods" Nordegren syster Josefin. Har även pratat med flertalet kändisar genom jobbet även om dessa inte varit anställda på samma arbetsplats som mig själv. Några av dessa är Agnes Carlsson, Andreas Carlsson, Peter Swartling, Niklas Bäckström, Sven-Göran Eriksson mfl.

Detta är så klart inga personer jag har kontakt med utan det var endast jobbrelaterade konversationer jag höll med dessa. Har ingen möjlighet att styrka detta då det enda sättet att bevisa något kan outa mig, vilket jag inte vill. Så ni får ta det för vad det är, en anonym post i cyberspace

Citat:
Ursprungligen postat av CaskRatlins
Hmm, om du haft jobbrelaterade konversationen med musiknissarna, en hockeyspelare och Svennis så kan du väl iaf erkänna att du jobbar med TV?
Han har jobbat som telefonförsäljare...
2011-03-03, 15:58
Medlem
ahleckss avatar
Har jobbat med Patrick Kuan och Rachael Tennent, två modeller.
2011-03-03, 16:00
Medlem
Amy Diamond går i min skola....
2011-03-03, 16:14
Medlem
Gervaiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Jag jobbar på dramaten, så JA!

Samma här, har jobbat på Dramaten så en del kändisar har jag arbetat med. Rickard Wolff, Sven Wolter, Jennie Silfverhjelm med flera.
2011-03-03, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xaxux
Jobbade och jobbade gick i alla fall i samma skola som johan sjöstrand och spelade handboll i samma klubb som han när jag var liten.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Johan_Sj%C3%B6strand

Jag har sommarjobbat med Robert Arrhenius.
2011-03-03, 16:26
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Nej, det här duger inte. Jag har raderat 50% av inläggen för OT och tråden utvecklar sig till en listtråd. Topic är alltså INTE om din farsa, morsa, kusin, syster etc har en kändis på jobbet, utan om DU har en kändis på jobbet. Dessutom ska det vara SKVALLER om kändisen, inte nån lista.

/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in