• 1
  • 2
2011-03-02, 22:25
Medlem
Malodes avatar
Som rubriken lyder, har du just nu en mer eller mindre känd person på din arbetsplats, eller känner någon som har det? Vem är kändisen i så fall, och vad jobbar han/hon med? Kan tillägga att det är roligast så klart att läsa om kändisar som inte jobbar inom sitt kändisskapsområde.
2011-03-02, 22:31
Medlem
Flippkids avatar
Haha kändis vet jag inte, men Naken-Janne som var med i farmen förut jobbar som säljcoach på mitt jobb..
2011-03-02, 22:34
Medlem
Subways avatar
Jag har aldrig jobbat med någon kändis....än!
Men däremot jobbade min systers man med Jason - Timbuktu, innan han blev känd. Min systers man var säljledare eller något sådant och Jason var säljare. Oftast satt han bara och lyssnade musik i sin mp3 och jobbade dåligt. Min systers man försökte tillrättavisa honom och sa något i stil med "hur ska du kunna bli något med den inställningen du har", varpå Jason svarar "Äh, jag ska bli en erkänd musiker/rappare". Min systers man hånskrattar lite elakt "ja, visst. Dröm vidare unge man" (eller något i den stilen).
Haha, tji fick han, eller hur man brukar säga =p
2011-03-02, 22:35
Medlem
Zelogaths avatar
Småkändisar i form av lärare på min skola, nu snackar vi musik
Några klasskompisar vann dansbandskampen iår men vi går ju inte i samma klass längre så
2011-03-02, 22:40
Medlem
kimmelimms avatar
Om jag inte minns helt fel så jobbade en lokalkänd fotbollspelare som lärare på min skola förut, borde väl räknas som jobb... Henrik Rydström i alla fall.. inte så mycket att hänga i granen men alltid något..
2011-03-02, 23:12
Medlem
Wargs avatar
Stefan Bergtoft var en av lärarna på min grundskola. Ingen megakändis men han spelade ett tag i Djurgården i allsvenskan och avgjorde finalen i svenska cupen mot AIK. Nu är ju det inte direkt mitt jobb men men! Jobbade tillsammans med Aleks i Highwon (Highwon är gruppen där Lilla Al-Fadji/Fille och Ison ingår) ett kort tag.

Två c-kändisar, inte illa pinkat. Men a-kändisarna är ju troligen kända på grund av något som musik eller skådespeleri, då lär du inte hitta dessa personer anställda på elgiganten.
2011-03-02, 23:26
Bannlyst
Juden Jerzy Sarnecki professor i Kriminologi alias Bagdad Bob. Han är självgod, politisk korrekt, okunnig om verkligheten.
Senast redigerad av Poliskommissarien 2011-03-02 kl. 23:49.
2011-03-02, 23:53
Medlem
Frank.Costanzas avatar
Sirwan "Sirre" ifrån Big Brother (samma år som Gynning) hade jag som säljcoach när jag arbetade för ett pissigt telefonförsäljningsföretag i Göteborg för ca 2 år sedan. Folk roade sig rätt mycket med att hela tiden fråga "Hur var det i huset då?" efter deras små pepptalk varje rast. Han var rätt skön faktiskt.
2011-03-03, 07:32
Medlem
Jag jobbar på dramaten, så JA!
2011-03-03, 07:52
Medlem
pdngs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flippkid
Haha kändis vet jag inte, men Naken-Janne som var med i farmen förut jobbar som säljcoach på mitt jobb..

Haha, har också haft honom som säljcoach...Var inte kvar där länge dock.
2011-03-03, 07:52
Medlem
Xxmaskihallonens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kimmelimm
Om jag inte minns helt fel så jobbade en lokalkänd fotbollspelare som lärare på min skola förut, borde väl räknas som jobb... Henrik Rydström i alla fall.. inte så mycket att hänga i granen men alltid något..

Vadå inte mycket att hänga i granen?! HÄDELSE! Du talar om Allsvenskans bästa defensiva mittfältare, det är inget man bara sopar under mattan!
2011-03-03, 08:41
Medlem
Cinatits avatar
kändis och kändis, men jag jobbar med (f.d) bloggerskan Annelie Harjula.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in