• 1
  • 2
2011-03-02, 22:25
Medlem
Malodes avatar
Som rubriken lyder, har du just nu en mer eller mindre känd person på din arbetsplats, eller känner någon som har det? Vem är kändisen i så fall, och vad jobbar han/hon med? Kan tillägga att det är roligast så klart att läsa om kändisar som inte jobbar inom sitt kändisskapsområde.
2011-03-02, 22:31
Medlem
Flippkids avatar
Haha kändis vet jag inte, men Naken-Janne som var med i farmen förut jobbar som säljcoach på mitt jobb..
2011-03-02, 22:34
Medlem
Subways avatar
Jag har aldrig jobbat med någon kändis....än!
Men däremot jobbade min systers man med Jason - Timbuktu, innan han blev känd. Min systers man var säljledare eller något sådant och Jason var säljare. Oftast satt han bara och lyssnade musik i sin mp3 och jobbade dåligt. Min systers man försökte tillrättavisa honom och sa något i stil med "hur ska du kunna bli något med den inställningen du har", varpå Jason svarar "Äh, jag ska bli en erkänd musiker/rappare". Min systers man hånskrattar lite elakt "ja, visst. Dröm vidare unge man" (eller något i den stilen).
Haha, tji fick han, eller hur man brukar säga =p
2011-03-02, 22:35
Medlem
Zelogaths avatar
Småkändisar i form av lärare på min skola, nu snackar vi musik
Några klasskompisar vann dansbandskampen iår men vi går ju inte i samma klass längre så
2011-03-02, 22:40
Medlem
kimmelimms avatar
Om jag inte minns helt fel så jobbade en lokalkänd fotbollspelare som lärare på min skola förut, borde väl räknas som jobb... Henrik Rydström i alla fall.. inte så mycket att hänga i granen men alltid något..
2011-03-02, 23:12
Medlem
Wargs avatar
Stefan Bergtoft var en av lärarna på min grundskola. Ingen megakändis men han spelade ett tag i Djurgården i allsvenskan och avgjorde finalen i svenska cupen mot AIK. Nu är ju det inte direkt mitt jobb men men! Jobbade tillsammans med Aleks i Highwon (Highwon är gruppen där Lilla Al-Fadji/Fille och Ison ingår) ett kort tag.