Någon annan som reagerar på hur långsamma alla dessa poliser är?
Allt går i snigelfart, är det för att de är från landsorten eller pk som de är så långsamma?
Väldigt mycket dalt, inte konstigt att nationen ser ut som den gör med så värdelösa pk-poliser.
Men det blir så när man har köns-, perversions- och raskvotering till polisen, man får det sämsta av allt.