2004-09-05, 16:00
Bannlyst
Thompa har blivit varnad mer än tre gånger (säkert fler än fem också), och dessutom bannad tidigare, men fick komma tillbaka på nåder. Han har även blivit bannad från Forumhuset, men fick komma tillbaka även dit när han grinat, slickat lite röv och bett om ursäkt. Är det en slump? Nej. Thompa är en löjlig liten jävla rättshaverist som bara är stor bakom sitt tangentbord. En nolla, en riktig förlorare som bara lever för att skapa sig ett namn på nätet.
2004-09-05, 16:03
Moderator
impieteers avatar
Thompas riktiga identitet, ja.

Hm...hans frikyrkliga framtoning och hans höga röstläge i kombination med hemstaden Sundsvall gör att man inte kan misstänka någon annan än den riksbekante TV-kändisen Kjell Lönnå.

Kom ihåg var ni läste det först!
2004-09-05, 16:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Caine_Gothenburg
Thompa är en löjlig liten jävla rättshaverist som bara är stor bakom sitt tangentbord. En nolla, en riktig förlorare som bara lever för att skapa sig ett namn på nätet.

Ungefär som alla vi andra då...?

// Roger P.
2004-09-05, 17:03
Medlem
Jaymzs avatar
Citat:
Thompa har blivit varnad mer än tre gånger (säkert fler än fem också), och dessutom bannad tidigare, men fick komma tillbaka på nåder.
Det där med "nåder" är ju en lustig historia, vart inte typ 50 pers bannade i samma veva för att de mer eller mindre andades...och att det hela slutade med att admin fick backa från sin powertrippin' och blocka bort bannen på flertal personer...

Citat:
Nej. Thompa är en löjlig liten jävla rättshaverist som bara är stor bakom sitt tangentbord. En nolla, en riktig förlorare som bara lever för att skapa sig ett namn på nätet.
Alltså är killen som klippt och skuren för Flashback, eller är du rädd för konkurrens?
2004-09-05, 17:05
Medlem
Carl-Willhelms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
"1.7. Vi önskar alla användare att kunna vara anonyma här. Därför är det inte tillåtet att publicera enskilda användares IP-nummer. Undantaget är ifall någon användare registrerat flera användarnamn, alternativt någon användare blivit avstängd."

Jag vill bara meddela att användaren Thompa har förbrukat sina rättigheter på det här forumet. Jag har givit moderatorerna full frihet att lägga ut vilka uppgifter som helst om honom ifall han dyker upp här igen.

Ifall Thompa ser detta, så vet han vad som gäller.
Kom inte och gnäll efteråt.
admin

Fråga -även om admin givit moderatorerna rättigheter att göra något så har väl knappast admin blivit undantagen den svenska rättsordningen. Således - moderatorerna får väl knappast lägga ut vilka uppgifter som helst om Thompa då detta rimligtvis borde strida mot personuppgiftslagen?

/CW
2004-09-05, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanzetti
Oj, jag måste vara väldigt populär här, så mycket som det tydligen skrivs om mig, och de känslor som jag tydligen upprör genom att blott finnas till.

/ Thompa
Är Thompa flashbackberoende?
2004-09-05, 18:21
Bannlyst
personuppgifter raderade, moderatorer har det bemyndaigande, men jag kommer inte tolerera spekulationer om thompas identitet. /LT/
2004-09-05, 18:28
Medlem
raderat//lt

Varför det?
2004-09-05, 18:32
Bannlyst
raderat*//lt

Skulle Du själv vilja att vi lusläste Dina 90 inlägg och gjorde noggranna listor över alla uppgifter om Dig själv som Du kan tänkas nämna.

// Roger P.
2004-09-05, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrobarro
kan vi inte börja samla ihop vad vi vet?
Hur känns det att bli totaldissad?
2004-09-05, 18:36
Medlem
sursomfans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roger Persson
Skulle Du själv vilja att vi lusläste Dina 90 inlägg och gjorde noggranna listor över alla uppgifter om Dig själv som Du kan tänkas nämna.

// Roger P.

Nybörjarna här på forumet har fått för sig att Thompa är ond och de tror att de blir poppis bland moderatorerna här om de angriper Thompa.

Lite äldre debattörer inser naturligtvis att det inte bara är Thompa man kan samla personuppgifter om. Jag vet att forumets ledning inte bryr sig om vad jag tycker men det vore ett stort misstag av dem att tolerera sådant här.
2004-09-05, 18:40
Bannlyst
jag ville bara vara häftig

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in