2004-09-04, 18:10
Administrator
admins avatar
"1.7. Vi önskar alla användare att kunna vara anonyma här. Därför är det inte tillåtet att publicera enskilda användares IP-nummer. Undantaget är ifall någon användare registrerat flera användarnamn, alternativt någon användare blivit avstängd."

Jag vill bara meddela att användaren Thompa har förbrukat sina rättigheter på det här forumet. Jag har givit moderatorerna full frihet att lägga ut vilka uppgifter som helst om honom ifall han dyker upp här igen.

Ifall Thompa ser detta, så vet han vad som gäller.
Kom inte och gnäll efteråt.

admin
2004-09-04, 18:13
Bannlyst
alla de som saknar thompa kan finna honom på http://buzz.bazooka.se där han drar fram under namnet sturmbannführer thompalainen och slänger ur sig groda efter groda.
2004-09-04, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Carrobarro
alla de som saknar thompa kan finna honom på http://buzz.bazooka.se där han drar fram under namnet sturmbannführer thompalainen och slänger ur sig groda efter groda.

Tummen upp
2004-09-04, 18:39
Medlem
Henkeeee-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin
"1.7. Vi önskar alla användare att kunna vara anonyma här. Därför är det inte tillåtet att publicera enskilda användares IP-nummer. Undantaget är ifall någon användare registrerat flera användarnamn, alternativt någon användare blivit avstängd."

Jag vill bara meddela att användaren Thompa har förbrukat sina rättigheter på det här forumet. Jag har givit moderatorerna full frihet att lägga ut vilka uppgifter som helst om honom ifall han dyker upp här igen.

Ifall Thompa ser detta, så vet han vad som gäller.
Kom inte och gnäll efteråt.

admin

Har jag missat något nytt!? Är han här och härjar igen under nytt namn?!
2004-09-04, 19:21
Medlem
reagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkeeee-
Har jag missat något nytt!? Är han här och härjar igen under nytt namn?!

Härjade. Under namnet "Stövaren", fram till natten som var. Användaren verkar vara borttagen nu.
2004-09-04, 19:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av reagan
Härjade. Under namnet "Stövaren", fram till natten som var. Användaren verkar vara borttagen nu.
Hans inlägg har blivit osynliga..
2004-09-04, 19:31
Medlem
Tråkigt att thompa inte får vara med och leka, han var underhållande.
2004-09-04, 19:37
Medlem
Stövarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reagan

I helvete heller! Bevis tack. :mad:
2004-09-04, 19:38
Bannlyst
Hehe man ser inte vad han skriver.. Han försöker skriva nu..
2004-09-04, 19:45
Medlem
Asmodeuss avatar
Jag vill se! Jag vill se!
2004-09-04, 20:01
Bannlyst
Jag vet var han bor och vad han heter!!! Fuckin' eyy man!
2004-09-04, 20:06
Medlem
Namblas avatar
Hehe, jag tyckte väl att jag kände igen hans sätt att skriva. Jag PM:ade med honom inatt
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in