2004-09-04, 22:41
Bannlyst
Hej älsklingar!

Oj, jag måste vara väldigt populär här, så mycket som det tydligen skrivs om mig, och de känslor som jag tydligen upprör genom att blott finnas till.

Jodå, det är fullt noterat ädle Admin. Det skulle även vara kul att se några bevis för att det Reagan skriver skulle vara sant. Jag såg nyss att det fanns över 60.000 användare här, och slutsatsen att 2 personer av dessa som använder en proxy (eller vad nu den gemensamma länken är) måste vara samma person känns ganska krass i mina ögon.
Eller är det "guilty by suspicion" som gäller?

Min högst personliga gissning är att det snarare har med det här att göra:
http://forumhuset.mine.nu/fh/viewtopic.php?t=15920&postdays=0&postorder=asc&sta rt=73
Sånt lustigt "sammanträffande" att Admin ändrade reglerna efter att LT brutit mot dem. Fan, jag är smått imponerad över hur allt anpassas efter henne, och hur ni slickar hennes röv vad än hon gör.
Jag sätter en stor peng på att det finns ett samband.

Det ska poängteras att jag inte bryr mig nämnvärt vad som sägs om mig på ett debattforum, och jag har aldrig lämnat ut några uppgifter om mig själv (på sin höjd kukmått och bostadsort). Och jag har inte för avsikt att använda de ip-adresser jag själv har till vissa supermoderatorer här till något dumt. Tvärtom så ser jag det bara som en preventiv åtgärd. Händer något mer mot mig....

Topphunden, du verkar helt besatt av mig. Tyvärr så är jag redan upptagen, och ärligt talat attraheras jag inte av småpojkar. Så du får söka din kärlek på andra håll. Lycka till.

Carrobarro: Japp, det är jag. Du är välkommen att diskutera med mig där istället, ty det är högre i tak på Buzz.

Så, nu kan du banna även det här kontot Admin. Det andra kontot jag har har jag haft i över ett halvår och aldrig skrivit ett enda inlägg med. Har det enbart för att man måste vara inloggad för att kunna utnyttja sökfunktionen. Men ni kan ju ändå roa er med att gissa vad det kontot heter, eller slumpmässigt banna alla oanvända konto över 6 månader om ni nu måste.

Jag hoppas att det här får stå kvar och vara läsbart, då det iallafall är min åsikt att bägge parter ska få ge sin version i en träta.

/ Thompa
2004-09-04, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vanzetti
Oj, jag måste vara väldigt populär här, så mycket som det tydligen skrivs om mig, och de känslor som jag tydligen upprör genom att blott finnas till.

Jodå, det är fullt noterat ädle Admin. Det skulle även vara kul att se några bevis för att det Reagan skriver skulle vara sant. Jag såg nyss att det fanns över 60.000 användare här, och slutsatsen att 2 personer av dessa som använder en proxy (eller vad nu den gemensamma länken är) måste vara samma person känns ganska krass i mina ögon.
Eller är det "guilty by suspicion" som gäller?

Min högst personliga gissning är att det snarare har med det här att göra:
http://forumhuset.mine.nu/fh/viewtopic.php?t=15920&postdays=0&postorder=asc&sta rt=73
Sånt lustigt "sammanträffande" att Admin ändrade reglerna efter att LT brutit mot dem. Fan, jag är smått imponerad över hur allt anpassas efter henne, och hur ni slickar hennes röv vad än hon gör.
Jag sätter en stor peng på att det finns ett samband.

Topphunden, du verkar helt besatt av mig. Tyvärr så är jag redan upptagen, och ärligt talat attraheras jag inte av småpojkar. Så du får söka din kärlek på andra håll. Lycka till.

Carrobarro: Japp, det är jag. Du är välkommen att diskutera med mig där istället, ty det är högre i tak på Buzz.

Så, nu kan du banna även det här kontot Admin. Det andra kontot jag har har jag haft i över ett halvår och aldrig skrivit ett enda inlägg med. Har det enbart för att man måste vara inloggad för att kunna utnyttja sökfunktionen. Men ni kan ju ändå roa er med att gissa vad det kontot heter, eller slumpmässigt banna alla oanvända konto över 6 månader om ni nu måste.

/ Thompa

agree!....
2004-09-04, 22:51
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Men ni kan ju ändå roa er med att gissa vad det kontot heter, eller slumpmässigt banna alla oanvända konto över 6 månader om ni nu måste.
Det kommer nog lösa sig nästa gång det kliar i fingrarna och inte forumhuset räcker till, för inte orkar du väl vänta i tre hela dagar?
2004-09-04, 22:54
Bannlyst
Citat:

/ Thompa

Jag vet precis var jag ska söka min kärlek Thompa. No worries there mate. See ya! Wanker.
2004-09-04, 22:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Scramble
Det kommer nog lösa sig nästa gång det kliar i fingrarna och inte forumhuset räcker till, för inte orkar du väl vänta i tre hela dagar?
Nja, formulerade mig fel. Har använt kontot ganska ofta, men inte för att skriva - bara logga in och söka. Och 3 dagar är väl inget, man har väl mer liv än att sitta vid datorn dygnet runt varje dag?
Så, nu ska jag lämna er igen. Men det är ganska roande att läsa vad som skrivs emellanåt.

Citat:
Ursprungligen postat av TopDawg
Jag vet precis var jag ska söka min kärlek Thompa. No worries there mate. See ya! Wanker.
Låter trevligt.
2004-09-04, 23:16
Inaktiv Administrator
admin2s avatar
Citat:
Nja, formulerade mig fel. Har använt kontot ganska ofta, men inte för att skriva - bara logga in och söka. Och 3 dagar är väl inget, man har väl mer liv än att sitta vid datorn dygnet runt varje dag?
Så, nu ska jag lämna er igen. Men det är ganska roande att läsa vad som skrivs emellanåt.

Låter trevligt.
Underbart, då ces vi om 3 lugna och sköna dagar.

Bannad!
2004-09-04, 23:52
Bannlyst
Citat:

Låter trevligt.
Visst gör det?
2004-09-05, 10:14
Medlem
Jaymzs avatar
Man kan ju verkligen fråga sig varför detta postas, vart inte Thompa bannad för rätt länge sedan?

Sedan är det ganska märkligt att Flashback som varit otroligt sträng vad gäller PUL helt plötsligt talar om att man gett tillåtelse för moderatorer att publicera personuppgifter på en tidigare användare utan restriktioner. Skulle någon vanlig användare göra detsamma på en dömd våldtäktsman t ex kan man räkna med att en varning/ban kommer som ett brev på posten.

Finns det ett uns av sanning i det Thompa postade ovan så luktar det personlig vendetta lång väg, vilket skulle vara patetiskt!
2004-09-05, 10:23
Medlem
Aardwolfs avatar
Thompa är en frisk fläkt i tillvaron.
2004-09-05, 11:32
Medlem
ahlmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aardwolf
Thompa är en frisk fläkt i tillvaron.
När han var aktiv användare:
En gång av 20 - ja.
Nitton gånger av 20 - nej.

Thompa skrev visst bra grejer ibland. Nu är han bara jävligt löjlig.
Skiner aldrig solen i Sundsvall?
2004-09-05, 12:04
Bannlyst
det luktar svettig rättshaverist
2004-09-05, 12:22
Medlem
Antevantes avatar
En fråga?
Vad skulle syftet vara med att publicera någons personuppgifter?
Vad skulle vinsten i det vara?
upps, det bidde två frågor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in